دانلود فیلم مسافران مهتاب (نمکی)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم مسافران مهتاب (نمکی)499.18 مگابایت
سلیمان در پی بیکاری و فقر به همراه برادرش نمکی که معلول ذهنی است به شهر می‌آید اما نمکی در شهر گم می‌شود و مشکلاتی بوجود می‌آورد.

فیلم سینمایی مسافران مهتاب (نمکی)

فیلم سینمایی مسافران مهتاب فیلمی است به کارگردانی مهدی فخیم زاده و نویسندگی مهدی فخیم زاده و احمد هاشمی که در سال ۱۳۶۶ شمسی تولید شد.

خلاصه داستان فیلم سینمایی مسافران مهتاب :

سلیمان در پی بیکاری و فقر، به همراه برادرش نمکی که معلول ذهنی است به شهر رفته و در خانه مراد، برادر دیگرش ساکن می شود. سلیمان در پی یافتن کار از نمکی غافل می شود ومراد نیز که از حضور آن ها در شهر به ستوه آمده بود؛ نمکی را تحت آزار و اذیت قرار می دهد. غفلت سلیمان از نمکی به دنبال درگیری کاری و همچنین آزار و اذیت مراد باعث تشدید بیماری نمکی می شود. نمکی در پی تشدید بیماری و همچنین احساس تنهایی، کودکی را به اشتباه به جای پسر برادرش گرفته و اقدام به ربودن او می کند. با تعقیب پلیس، نمکی به بالای ساختمان در حال ساختی می رود و از پائین آمدن امتناع می نماید. سرانجام در پی ناتوانی پلیس در دستگیری او، بالاخره نمکی توسط سلیمان قانع شده و کودک را تحویل می دهد و پس از آن دستگیر می شود.

لیست بازیگران فیلم سینمایی مسافران مهتاب :

۱- مهدی فخیم زاده ۲- خسرو امیرصادقی ۳- محمود بهرامی ۴- مهری مهرنیا ۵- سوسن زرانی ۶- ابراهیم آقاجانی ۷- هوشنگ نیک رفتار ۸- جواد روشنایی ۹- کرامت ستایشگر ۱۰- احمد اتابکی ۱۱- مهدی نحاس ۱۲- شیرین امیرصادقی ۱۳- نصرت خدادادی ۱۴- پریرخ شکیبا ۱۵- رحیم شمشیری ۱۶- اکبر طلایی ۱۷- حمید قنبری ۱۸- اصغر مهرپیشه ۱۹- حمید داراگو ۲۰- اصغر مهارلو ۲۱- رحیم تابع ۲۲- رمضان فهیم فر ۲۳- محمدرضا امیرصادقی

فیلم سینمایی مسافران مهتاب

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share