کتاب جلوه اهل خراسان

کتاب جلوه اهل خراسان
کتاب جلوه اهل خراسان - سفرنامه جلوه اهل خراسان
کتاب جلوه اهل خراسان روایتی از سفر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه ای) رهبر معظّم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی

کتاب جلوه اهل خراسان

کتاب جلوه اهل خراسان روایتی از سفر حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدّظلّه ای) رهبر معظّم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی

کتاب جلوه اهل خراسان - سفر هشت روزه مقام معظّم رهبری به استان خراسان شمالی در سال1391

درباره کتاب :

کتاب حاضر روایتی از سفر هشت روزه مقام معظّم رهبری حفظه الله به استان خراسان شمالی در سال1391 است که به کوشش جناب آقای حسینعلی جعفری در قالب سفرنامه تهیّه شده و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی عرضه میشود.

«جلوه اهل خراسان» بیانگر شکوه حضور مردمانی سخت کوش و با محبّت در استقبال از رهبر معظّم انقلاب و با روایتی ناب از صحنه های ابراز ارادت و دلدادگی آن مردم است. داستان کتاب از لحظه ای آغاز می شود که نویسنده با خبردار شدن از سفر قریب الوقوع رهبر انقلاب به خراسان شمالی راهی بجنورد می شود و با مشاهده در و دیوار شهر و صحبت با مردم متوجه شور و اشتیاق آنها میگردد.

سفرنامه با تکیه بر متن و بخصوص حاشیه های دیدار مقام معظّم رهبری با اقشار مختلف مردم، مسئولان، نخبگان، علما، روحانیون، دانشگاهیان و خانواده های شهدا و سفر به شهرهای اسفراین و شیروان پیگیری میشود و در نهایت با گزارشی از تشکیل جلسه هیأت دولت و مصوّبات آن برای استان در محضر ایشان، و بازگشت نویسنده به شهر خود پایان می یابد. از ویژگیهای این کتاب بیان صادقانه و بی تکلّف وقایع این سفر بخصوص حضور معظّمٌ له در منزل شهدا است که به گونه ای لطیف خواننده را با خود همراه میکند و فضای واقعی و ملموسی را پیش روی او قرار میدهد.

مشخصات کتاب جلوه اهل خراسان :

  • قیمت : 150000 ریال
  • ناشر : نسیم انقلاب (وابسته به انتشارات انقلاب اسلامی)
  • تدوین کننده / به کوشش : حسینعلی جعفری
  • قطع : رقعی
  • تعداد صفحات : 328
  •  

برای دریافت سایر آثار مرتبط با مقام معظم رهبری مدظله العالی روی کلمه کلیدی"کتابشناسی مقام معظم رهبری" یا اینجا کلیک کنید.

Share