پوستر لایه باز تصویر هدیه دادن به فرزندان

پوستر لایه باز تصویر هدیه دادن به فرزندان

پوستر لایه باز تصویر هدیه دادن به فرزندان

پوستر لایه باز تصویر هدیه دادن به فرزندان با محور حدیثی از پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله درباره هدیه دادن به فرزندان است که خدمت شما تقدیم می کنیم.

رسول خدا، حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم فرمودند: مَنْ دَخَلَ السُّوقَ فَاشْتُرِیَ تُحْفَهً فَحَمَلَهَا الی عِیَالِهِ کان کحامل صَدَقَهَ الی قَوْمٍ مَحَاوِیجَ ولیبدا بالاناث قَبْلَ الذکور فَانٍ مَنْ فَرَّحَ ابْنَتَهُ فکانما أَعْتَقَ رَقَبَهً مِنْ وُلْدِ اسماعیل وَ مَنْ أَقَرَّ بِعَیْنِ ابْنٍ فکانما بکی مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ وَ مَنْ بکی مِنْ خَشْیَهِ اللَّهِ ادْخُلْهُ اللَّهُ جَنَّاتِ النَّعِیمِ ؛«وسائل الشیعه، ج لد ۱۵، ص فحه۲۲۷»

ترجمه: هر کس به بازار رود و هدیه ‌ای برای خانواده ‌اش بخرد و ببرد، [پاداش او] مانند کسی است که برای نیازمندان صدقه می ‌برد.
[و هنگامی که هدیه را به خانه می‌ برد]، باید، قبل از پسران، به دختران بدهد، زیرا کسی که دخترش را شادمان کند، مانند کسی است که یک بنده از فرزندان اسماعیل را آزاد کرده است.
و هر کس [با دادن هدیه‌ ای] چشم پسری را روشن کند، گویا از ترس خدا گریسته است و هر کس از ترس خدا بگرید، خداوند او را داخل نعمت ‌های بهشت کند.

پوستر لایه باز تصویر هدیه دادن به فرزندان

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

پدیدآورنده: 
Share