مجموعه استیکرهای هفته وحدت

واحد سایبری اعلام کرد؛
مجموعه استیکرهای هفته وحدت
این مسئله هفته وحدت - ولادت نبى اکرم در دوازدهم ربیع الاول به روایت اهل سنت، و در هفدهم ربیع الاول به روایت شیعه - آن روز به ذهن ما رسید و در ایرانشهر آن را عمل کردیم؛ یعنى از دوازدهم تا هفدهم جشن گرفتیم. این یک فکر عمیقى بوده است، مال امروز و دیروز نیست.

مجموعه استیکرهای هفته وحدت

مجموعه استیکرهای هفته وحدت به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلّم (12 الی 17 ربیع الاول) منتشر شد...

به گزارش خبرگزاری ضیاءالصالحین، واحد سایبری بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت خاتم الانبیاء، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و میلاد امام جعفر صادق علیه السلام رئیس مذهب جعفری بر عموم مسلمین جهان، مجموعه استیکرهای ویژه ی این روز (پیامبر رحمت صلی الله علیه وآله وسلّم) را جهت استفاده و نصب در شبکه های پیام رسان موبایلی منتشر کرد.

شاید جالب باشد که بدانیم ایده ی نام گذاری هفته ای به نام «وحدت»، مربوط به دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیست. این نام گذاری پیش از انقلاب نیز در سیستان و بلوچستان اجرا شده است؛ زمانی که امام خامنه ای در ایرانشهر روزگار تبعید خود را سپری می کردند.

برای دانلود و نصب مجموعه استیکرهای هفته وحدت برای هر پیام رسانی روی پیوندهای زیر کلیک کنید:

 دانلود و نصب مستقیم؛(مخصوص تلگرام)
دانلود و نصب مستقیم؛ (مخصوص سروش)

خود مقام معظم رهبری درباره شکل گیری هفته وحدت می فرمایند:

جمهورى اسلامى از اولین روز در مقابل این توطئه ایستاده است؛ علت هم این است که ما ملاحظه کسى را نمیکنیم؛ این عقیده ماست. قبل از اینکه نظام اسلامى تشکیل بشود، برادران ما، بزرگان نهضت، بزرگان مبارزه انقلابى در آن روز - که هنوز خبرى از حکومت اسلامى و جمهورى اسلامى نبود - در جهت وحدت شیعه و سنى تلاش میکردند. من خودم در بلوچستان تبعید بودم. از آن زمان تا حالا با علماى سنى حنفى شهرهاى بلوچستان - ایرانشهر و چابهار و سراوان و زاهدان - با آنهائى که بحمدالله زنده هستند، رفیقیم، نزدیکیم، صمیمى هستیم. من آنجا تبعیدى بودم، دستگاه ها نمیخواستند بگذارند تلاشى از سوى ما انجام بگیرد؛ اما در عین حال ما گفتیم بیائید کارى کنیم که یک نشانه اى از اتحاد شیعه و سنى را در این شهر نشان بدهیم؛ که این مسئله هفته وحدت - ولادت نبى اکرم در دوازدهم ربیع الاول به روایت اهل سنت، و در هفدهم ربیع الاول به روایت شیعه - آن روز به ذهن ما رسید و در ایرانشهر آن را عمل کردیم؛ یعنى از دوازدهم تا هفدهم جشن گرفتیم. این یک فکر عمیقى بوده است، مال امروز و دیروز نیست. [بیانات رهبری در تاریخ ۱۳۹۰/۰۷/۲۵]

مجموعه استیکرهای هفته وحدت

مطالب مرتبط بیشتر :
میلاد حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلّم - ویژه نامه خاتم الانبیاء / 17 ربیع الاول
عید مبعث - ویژه نامه مبعث پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله وسلّم
رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلّم - ویژه نامه شهادت پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله وسلّم

Share