سریال سارق روح قسمت 10 دهم (دانلود و پخش آنلاین)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل سریال سارق روح قسمت 10 - کیفیت 480159.88 مگابایت
فایل سریال سارق روح قسمت 10 - کیفیت 576309.45 مگابایت
محور اصلی سریال تلاشهای دستگاه امنیتی برای بررسی علمی و مقابله با پدیده گروه های شبه عرفانی و حلقه های شبه دینی جدید است.

سریال سارق روح قسمت 10 دهم (دانلود و پخش آنلاین)

سریال سارق روح مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد. محور اصلی سریال تلاشهای دستگاه امنیتی برای بررسی علمی و مقابله با پدیده گروه های شبه عرفانی و حلقه های شبه دینی جدید است.

این مجموعهٔ تلویزیونی سال ۱۳۹۶ در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما تهیه و تولید شد و همان سال به صورت هفتگی (جمعه ها) از شبکه ۵ پخش شد. تیتراژ پایانی این سریال را کاوه آفاق خوانده است.

برای دسترسی به سایر قسمتها اینجا کلیک کنید

سریال سارق روح , سریال سارق روح قسمت 10 , سریال سارق روح قسمت دهم

خلاصه داستان سریال سارق روح :

نادر عابدی استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است. به همین خاطر دوباره به محل کار خود باز می گردد و بررسی پرونده هایی را می پذیرد که از این طریق وارد داستان هایی می شود. در این میان تیمی که وی را در این ماموریت ها همراهی می کند، ترکیبی از همکاران جوانی است که دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه ای به پرونده ها دارد…

بازیگران سریال سارق روح :

دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، متین ستوده، ساناز سعیدی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، شیوا خسرومهر، ساغر عزیزی، الهام طهموری، ابوالفضل همراه، سجاد دیرمینا، آرین اویسی، ایرج نوذری، بهنوش بختیاری، کمند امیرسلیمانی، الناز حبیبی، ویدا جوان، علیرضا جلالی تبار، آرش تاج تهرانی، کریم امینی، مجید واشقانی، علیرام نورایی، حدیث سادات مدنی، شیما جعفرزاده، افسانه ناصری، نرگس امینی، حمیدرضا هدایتی، محمد عمرانی، پوریا قاسمی، مرتضی کانتوری، یغما یارعلی، ارشیا زرین، محمد علایی، نبی الله پیرهادی، یاسین مسعودی، حمید یزدانی ابیانه

درباره سریال سارق روح :

سریال «سارق روح» به قلم هومان فاضل در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد. تیتراژ «سارق روح» با صدایِ کاوه آفاق ساخته شده و در طول پخش این سریال چندین قطعه متفاوت با صدایِ او پخش می شود. این برای اولین بار است که آفاق تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می خواند. سریال «سارق روح» فصل اول از مجموعه سریال هفتگی شبکه پنج است که در 20 قسمت تولید شده است. تولید فصل بعدی این سریال نیز مراحل تولید را پشت سر می گذارد.

Share