سریال ترور خاموش قسمت 29 بیست و نهم (دانلود و پخش آنلاین)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل ترور خاموش قسمت 29 - کیفیت 480177.05 مگابایت
فایل ترور خاموش قسمت 29 - کیفیت 720353.35 مگابایت
این سریال به معضلات اجتماعی مانند مواد مخدر و نیز به حوزه امنیت می پردازد.

سریال ترور خاموش قسمت 29 بیست و نهم (دانلود و پخش آنلاین)

سریال ترور خاموش مجموعه تلویزیونی در ژانر معمایی - پلیسی، به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل است که نخستین بار در شهریور ۱۳۹۸ از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال به معضلات اجتماعی مانند مواد مخدر و نیز به حوزه امنیت می پردازد.

برای دسترسی به سایر قسمتها اینجا کلیک کنید

سریال ترور خاموش , سریال ترور خاموش قسمت 29, سریال ترور خاموش قسمت بیست و نهم

خلاصه داستان سریال ترور خاموش :

موضوع این سریال که بر اساس واقعیت ساخته شده درباره امنیت نرم است و بر اساس یکی از پرونده های حساس چند سال اخیر نوشته شده است. پرونده ای که برای اولین بار رسانه ای میشود و مردم در قالبی دراماتیک برای اولین بار از آن مطلع می شوند. از دیگر سرفصل های ترور خاموش که با هدف کاهش آسیب های اجتماعی تولید شده، معضلات و ناهنجاری های از جمله طلاق، مواد مخدر و حاشیه نشینی است…

بازیگران سریال ترور خاموش :

سعید راد، پریوش نظریه، پرویز فلاحی پور، ستاره اسکندری، رضا مولایی، جلال فاطمی، حمید عطایی، امیرمحمد زند، شایسته ایرانی، سامیه لک، مهدخت مولایی، مریم بوبانی، صفا آقاجانی، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، حمید شریف زاده، سمیرا حسینی، سپیده خداوردی، علی رضا جلالی تبار، علی جلالی، آوا دارویت و هادی نوری

درباره سریال ترور خاموش :

مجوعه تلویزیونی ترور خاموش، دومین همکاری مشترک احمد معظمی و ابوالفضل صفری پس از تجربه موفق سریال سارق روح است و این بار هم روی یک موضوع حساس امنیتی دست گذاشته است. این سریال به نویسندگی حسین تراب نژاد و هومان فاضل به سفارش مرکز سیما فیلم تهیه شده است. این پروژه ۱۰۰ قسمتی به سه فصل متمادی و پشت سر هم تقسیم می شود و فصل اول آن در 30 قسمت از شبکه یک و شبکه تماشا پخش میشود. این مجموعه به جنبه بین المللی و مافیای مواد مخدر می پردازد و هدف کلی آن، کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

دیگر عوامل سریال ترور خاموش عبارتند:

مدیر تولید: مرتضی متولی، جانشین تولید: کامیاب متولی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا وداد تقوی، تدوین: حمیدرضا قربانی، پری سا ناهیدپور، جلوه های ویژه بصری: مهدیار سزاوار، طراح گریم: مهدیه اعرابی، طراح لباس: مرجان گلزار، طراح صحنه: سعید آهنگرانی، طراحی و ترکیب صدا: رامین ابوالصدق، مدیر صدابرداری: حمیدرضا یارندپور، موسیقی: آرش بادپا، مدیر برنامه ریزی: سید جواد حسینی.

Share