پوستر پیام فوری عاشورا برای امروز/ بصیرت عاشورایی 10

پوستر پیام فوری عاشورا برای امروز/ بصیرت عاشورایی 10

پوستر پیام فوری عاشورا برای امروز/ بصیرت عاشورایی 10

حادثه کربلا به ما یاد می دهد که  اگر دین اسلام را تحریف نکرده بودند، اگر اهل بیت (علیهم السلام) را از قرآن جدا ننموده بودند و اگر احکام اسلام تغییر نیافته بود، و عده ای به جاهلیت برنگشته بودند، صحنه کربلا پیش نمی آمد؛ بنابراین برای جلوگیری از تخریب باید، عوامل آن را شناسایی و با آنها برخورد نمود.

برای مشاهده سایر پوسترهای "بصیرت عاشورایی" اینجا کلیک کنید

امام خامنه ای:  به نظر من امروز یکی از پیامهای عاشورا از دیگر درسها و پیام های عاشورا برای ما فوری تر است. ما باید بفهیم چه بلایی بر سر آن جامعه آمده که حسین بن علی «علیهما السلام» آقا زاده اول دنیای اسلام و پسر خلیفه مسلمین علی بن ابیطالب علیهما السلام در همان شهری که پدر او بر مسند خلافت می نشسته است گردانده شد و آب از آب هم تکان نخورد.

دو عامل، عامل اصلی این گمراهی و انحراف عمومی است:
یکی «دورشدن از ذکر خدا» که مظهر آن نماز است، یعنی فراموش کردن خدا و معنویت و جداکردن حساب معنویت از زندگی و فراموش کردن توجه و ذکر و دعا و توسل و توفیق از خدای متعال و توکل بر خدا و کنار گذاشتن محاسبات خدایی از زندگی.
عامل دوم: «اتبعوا الشهوات» است یعنی دنبال شهوترانی ها و هوس ها در یک جمله، دنیاطلبی رفتن، و به فکر جمع آوری ثروت و مال بودن و التذاذ و به دام شهوت دنیا افتادن و اصل دانستن اینها و فراموش کردن آرمانها. این درد اساسی و برزگ است و ما هم ممکن است به این درد دچار بشویم.

پاورپوینت بصیرت عاشورایی - شماره 1

توجه : برای مشاهده تصاویر در ابعاد اصلی و بزرگ تر روی آن ها کلیک کنید.

برای دانلود و دریافت تصاویر از فایلهای با کیفیت بالای پیوستی استفاده نمایید.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

پدیدآورنده: 
Share