دانلود کتاب کشف الاسرار امام خمینی قدس سره

کشف الاسرار امام خمینی
امام خمینی همیشه حامی حفظ وحدت مسلمانان بود، اما در عین حال، بیان کردن بطلان عقاید وهابیان و خرافاتی را که آنان قائل اند، جایز می دانست و کتاب " کشف الاسرار" در همین راستا بود.

دانلود کتاب کشف الاسرار امام خمینی قدس سره

کتاب کشف الاسرار کتابی است که امام خمینی (رحمه الله)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی در پاسخ به رساله ای 38 صفحه ای از علی اکبر حکمی زاده با عنوان " اسرار هزار ساله" نوشت. این رساله که در 38 صفحه در سال 1322 هجری شمسی منتشر شد  به مذهب تشیع به شدت تاخته بود و حرف های فرقه وهابیت را به ضمیمه تبلیغات سوء علیه روحانیان که آن روزها بازارشان داغ بود، در این رساله آورده بود و در حقیقت رساله ای بود در ترویج وهابیت . این رساله از طرف دیگر، همسو با صحبت های احمد کسروی بود و نیز به حمایت از رضاخان که دشمن روحانیان بود می پرداخت.

امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) پس از مشاهده این جزوه انحرافی دو ماه‏‎ ‎‏درس های خود را تعطیل نمودند تا در اسرع وقت پاسخی مناسب برای آن فراهم  و‏‎ ‎‏از حریم روحانیت و تشیع دفاع کنند. ‏‏ کتاب کشف الاسرار در سال 1323 هجری شمسی (1364 هجری قمری) یعنی دو سال پس از عزل رضاخان از سلطنت نوشته شد. این کتاب‏‏ اولین بار در سال 1323 هجری شمسی و‏‎ ‎‏چاپ سوم آن در سال 1327 هجری شمسی در 334 صفحه توسط کتابفروشی علمیه اسلامیه‏‎ ‎‏تهران انجام شد.

امام خمینی (اعلی الله مقامه) همیشه حامی حفظ وحدت مسلمانان بود، اما در عین حال، بیان کردن بطلان عقاید وهابیان و خرافاتی را که آنان قائل اند، جایز می دانست و کتاب " کشف الاسرار" در همین راستا بود. در ضمن امام خمینی قدس سره بیان مبانی تشیع و استدلال بر حقانیت این مذهب را هم به طوری که اختلاف انگیز نباشد جایز، بلکه لازم می دانستند.

از این رو سایت ضیاءالصالحین به منظور پاسخگویی به برخی شبهات منحرفان در قبال مذهب اصیل تشیع با اقتباس از پایگاه اینترنتی اهل البیت علیهم السلام اقدام به بازنشر این اثر ارزشمند می نماید...

دانلود کتاب کشف الاسرار امام خمینی قدس سره

مطالب مرتبط با امام خمینی قدس سره: ویژه نامه امام روح الله (امام خمینی قدس سره)

فایل: 
دانلود فایلاندازه
PDF icon دانلود کتاب کشف الاسرار امام خمینی قدس سره21.02 مگابایت
Share

دیدگاه‌ها

سلام

علیکم السلام