شهرداد روحانی رسما شایعه‌های اخیر را تکذیب کرد

موسیقی پارس – شهرداد روحانی رهبر میهمان ارکستر سمفونیک 

تهران در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران  گفت: من وقتی خبردار شدم مطلبی به نقل از من منتشر شده که در آن ادعا شده است با من از طریق ایمیل در تماس بوده‌اند که بسیار تعجب کردم. نمی‌دانم چطور شخصی چنین ادعایی کرده است؟ من این گفتگو را تکذیب می کنم و با قطعیت تمام می‌گویم بعد از ترک ایران تا امروز، هیچ خبرنگاری نه با ایمیل، نه با تلفن و نه با هیچ وسیله ارتباطی دیگری با من تماس نداشته و چنین گفتگویی صورت نگرفته است.
وی همچنین تصریح کرد: من همانطور که قبلا هم گفته بودم همیشه با جان و دل برای موسیقی کشورم کار خواهم کرد و هر وقت دست اندرکاران ارکستر سمفونیک تهران یا انجمن موسیقی از من بخواهند حاضرم برای انجام کار به ایران بیایم. حتی اگر شرایط هم ایده آل نباشد باز هم دوست دارم برای موسیقی کشور عزیزم ایران قدمی بردارم.
رهبر میهمان ارکستر سمفونیک تهران گفت: من همانطور که در آخرین اجرایم با ارکستر سمفونیک تهران گفتم صمیمانه از تمام نوازندگان و دست اندرکاران این ارکستر به خاطر همراهی بی دریغ شان سپاسگذارم. همچنین از انجمن موسیقی و آقای بابک رضایی نیز کمال تشکر را دارم که در مساعد کردن شرایط فعالیت ارکستر سمفونیک تهران نهایت همکاری را داشته است.
روحانی درباره ارکستر سمفونیک تهران تاکید کرد: به گمانم باید به مسائل حقوقی نوازندگان و اعضای ارکستر سمفونیک تهران توجه بیشتری شود و امیدوارم هر چه زودتر شاهد بر طرف شدن مشکلات مالی این عزیزان باشم. به هر حال اجرای موفقی که ما با این ارکستر به مدت ۶ شب در تهران به روی صحنه بردیم حاصل تلاش این عزیزان بود و لیاقت توجه بیشتر را نیز حتما دارند.
این موسیقیدان همچنین در مورد مطالب دیگری که در مورد دستمزد گزاف او عنوان شده بود گفت: من برای اجرای آخری که با ارکستر سمفونیک تهران داشتم ۶ هفته زمان صرف کردم؛ دستمزد من برای این پروژه حتی کمتر از دستمزدی بوده که برای یک هفته کار در برخی پروژه ها دریافت می کنم. حتی برخی دوستان موزیسین که در جریان این دستمزد قرار گرفته بودند بسیار تعجب کردند که چطور با چنین دستمزد کمی حاضر به همکاری شده‌ام.
وی در ادامه افزود: واقعا زمانی که برای کشور عزیزم ایران کار می‌کنم موضوع دستمزد اهمیتی ندارد و گاهی اوقات آدم از نظر معنوی چیزهایی به دست می‌آورد که نمی‌توان آن را با مقیاس‌های مادی مورد سنجش قرار داد.
روحانی در مورد سوئیت خلیج فارس نیز گفت: من حدود یک ماه می‌شود که آهنگسازی سمفونی خلیج فارس را به پایان رسانده ام و زمانی هم که در ایران بودم این موضوع را به مسئولان عنوان کردم. در حال حاضر تنها منتظر تصمیم‌گیری مسئولان برای ضبط و اجرای این قطعه هستم که امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد.

Share