روشهای رفع ریپورت اینستاگرام / رفع بلاک اینستاگرام

روشهای رفع ریپورت اینستاگرام / رفع بلاک اینستاگرام

در این نوشتار پنج روش برای رفع ریپورت اینستاگرام و همچنین رفع ریپورت شماره تلفن و رفع ریپورت ایمیل در اینستاگرام برای شما عزیزان آموزش داده می شود...

 

  • راهکار اول برای رفع ریپورت اینستاگرام :

یکی از راهکارهای معمول، این است که از فالوورهای خود بخواهید تا برای شما کامنت انگلیسی ارسال کنند. در واقع با این روش به اینستاگرام ثابت می‌کنید که شما اسپم نیستید! به این منظور می‌توانید از تصاویر زیر به همراه یک پیام متنی استفاده کنید:

 

روشهای رفع ریپورت اینستاگرام / رفع بلاک اینستاگرام

  • راهکار دوم برای رفع ریپورت اینستاگرام :

راهکار دیگر برای رفع ریپورت اینستاگرام ، تغییر ایمیل اکانت می‌باشد. به این منظور وارد پروفایل خود شوید و گزینه Edit your profile را انتخاب نمایید. حال در قسمت  می‌توانید شماره تلفن و ایمیل خود را ویرایش کنید. بعد از تغییر ایمیل یا شماره تلفن، پیامی حاوی یک لینک ارسال می‌شود که باید بر روی آن کلیک کنید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید می توانید شماره تلفن و ایمیل خود را در قسمت های مشخص شده برای رفع ریپورت اینستاگرام انجام دهید.

 راهکارهای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام

  • راه حل سوم برای رفع بلاک اینستاگرام با پیام Action Blocked

زمانی که در اینستاگرام بلاک شوید هنگام ورود به صفحه پروفایل خود با پیام Action Blocked روبرو خواهید شد، زمانیکه در پروفایل خود این پیام را مشاهده کردید ، گزینه Tell Us را فشار دهید تا به اینستاگرام بگویید که در این موضوع اشتباه کرده است.

 

راهکارهای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام

بعد از مشاهده این پیام گزینه Tell Us را لمس کنید ، بعد از آن به احتمال زیاد اینستاگرام برای شما ایمیلی ارسال خواهد کرد و درخواست تکمیل اطلاعات را دارد و یا از شما درخواست می کند که عکس خود را ارسال کنید تا بررسی کند که شما ربات نیستید و یک آدم واقعی هستید. پس از بررسی عکس، اکانت اینستاگرام شم بعد از چند روز مجدا فعال می شود.

  • راه حل چهارم ثبت درخواست رفع بلاک از بخش تنظیمات

به صفحه پروفایل اینستاگرام خود مراجعه کنید. به بخش تنظیمات یا   Options که با علامت چرخ دنده در گوشه ثبت راست در بالای صفحه قرار دارد وارد شوید . در صفحه تنظیمات همانطور که در تصویر مشاهده می کنید گزینه Report a Problem را انتخاب نمایید. در این قسمت شما می توانید مشکلات اینستاگرام خود که نیاز به پشتیبانی تیم فنی دارد اعلام کنید در این قسمت مسائل مختلفی را می توانید به اینستاگرام گزارش دهید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در بین گزینه مورد Something isn’t Working را انتخاب کنید. و فرم مربوط به رفع بلاک را در اینستاگرام را پر کرده و دکمه ارسال را بزنید. در متن زیر می توانید نمونه ای از پیامی را که می توانید برای اینستاگرام ارسال کنید مشاهده کنید.

?Hi, I’ve noticed that my Instagram account has been suspended. I don’t know the reason for this blockage, but you should know that I’m a realperson. Would you please recheck my suspension

راهکارهای رفع مشکل بلاک شدن توسط اینستاگرام

  • راه حل پنجم برای رفع ریپورت اینستاگرام

در این قسمت با مراجعه به سایت اصلی اینستاگرام ، در قسمت مربوطه می توانید اعلام هک شدن صفحه اینستاگرام خود را به اینستاگرام اعلام کنید. برای این کار لازم است فرم اعلام اکانت هک شده را تکمیل کنید. اینستاگرام بعد از تایید هویت واقعی شما به عنوان صاحب اکانت ، صفحه اینستاگرام شما را بلاکی خارج می شود. برای خواندن شرایط کلیک  کنید.

چگونه بفهمیم چه کاربری ما را ریپورت و بلاک کرده است؟

قبل از هرچیز باید متوجه شوید که چه کسی شما را بلاک کرده است، اما اینستاگرام اجازه نمی‌دهد شما به طور مستقیم چک کنید چه کسی شما را آنفالو و یا بلاک کرده است.

اگر دیگر نمی‌توانید پست‌های اکانت کاربری را مشاهده کنید، این احتمال وجود دارد که آن شخص شما را آنفالو و یا بلاک کرده باشد.

  یکی از ترفندهایی که می‌توانید بفهمید چه کسی شما را بلاک کرده است، سرچ اکانت آن کاربر می‌باشد. به این منظور اگر به کاربری شک دارید که شما را بلاک کرده باشد، باید در صفحه جستجوی اینستاگرام، نام اکانت آن کاربر را وارد کنید، در صورتی که اسم او برای شما نمایش داده نمی‌شود، احتمالاً آن کاربر شما را بلاک کرده است. اگر می‌توانید وارد صفحه اینستاگرام کاربر شوید اما وقتی او را فالو می‌کنید، جزء فالوورهای او نمی‌شوید و همچنان دکمه Follow را مشاهده می‌کنید، یعنی توسط او بلاک شده‌اید.

همچنین اگر دیگر اسم او جزء فالووینگ‌های شما نیست، بازهم می توان احتمال داد توسط آن کاربر آنفالو و یا بلاک شده‌اید.

نکته با  اکانت جدید می‌توانید آن کاربر را فالو کنید ولی با اکانت فعلی خود نمی‌توانید، یعنی آن اکانت شما بلاک شده است.

 

رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام

برخی از افراد با مشکلاتی مثل ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام روبرو هستند. اینگونه افراد به روش های ذکر شده نمی توانند جواب بگیرند. و دیگر قادر نخواهند بود هیچ اکانت اینستاگرامی با آن شماره بسازند. برای این گونه افراد پیشنهاد می کنم که راه زیر را تست کنند. این راه ۱۰۰ درصد تضمینی نیست  ولی امیدوارم شما نیز مثل دوستان دیگر نتیجه کسب کنید. مراحل رفع ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام را دنبال کنید.

یک ایمیل با متن زیر که حاوی اطلاعات اکانت اینستاگرام ، شماره تلفن شما بدون صفر اول  برای ایمیل بخش پشتیبانی اینستاگرام به آدرس Info@Instagram.com ارسال کنید.

Dear administrator:
There Is some problem with my Instagram account.
someone reports Me As a spammer wrongly And i found an unfair limitation on my account
Would you please fix problem

My phone number: +989—
My ID: —
I look forward to hearing from you very soon.

دلایل بلاک شدن در اینستاگرام 

اینستاگرام به منظور سهولت کاربران خود قوانین سخت گیرانه ای برای جلوگیری از فعالیت اسپمرها در این شبکه اجتماعی اتخاذ می کند. از دلایل بلاک شدن می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارسال پست بیش از حد معمول
  • بیش از ۳۵۰ لایک در یک ساعت
  • فالو کردن بیش از حد کاربران دیگر
  • بلاک شدن پی در پی توسط چندین کاربر
  • ارسال کامنت و اموجی های پی در پی بصورت تکراری
  • منشن کردن بیش از حد افراد
  • استفاده نادرست از ربات های اینستاگرام
  • رعایت نکردن قوانین اینستاگرام

 

منبع: هیواتک - روشهای رفع ریپورت اینستاگرام / رفع بلاک اینستاگرام

Share