پیام حاج طالع باقرزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین 

پیام حاج طالع باقرزاده در حمایت از مردم مظلوم فلسطین 

جوانان مبارز فلسطینی، ندای آزادی به بشریت می‌دهند

 این ندا برای ما آذربایجانی‌ها که سال‌ها تحت ستم قرار گرفته و سرزمین خود را در اشغال دشمن دیده بودیم آشنا است. به‌مرورزمان وجود اشغالگران از سرزمین‌های ما که قدرت‌های جهانی شاهد و حامی آنها بودند خالی گردید. سرباز آذربایجانی در اولین‌بار ارامنه شکست داد و توانست سرزمین‌های حق خود را باز پس بگیرد و به‌عنوان یک ملت این پیام آزادی آنها به جهان بود.

✔ امروز مردم مبارز فلسطین که چندین دهه سرزمین آنها در اشغال رژیم صهیونیستی بوده و تحت ظلم و ستم قرار گرفته‌اند، با ازبین‌بردن توهم دروغین «قدرت اسرائیل» در واقع با ارسال پیامی به جهان نشان می‌دهند که چگونه شروع به احقاق حقوق خود کرده‌اند. اشغالگران ضعیف و ترسو هستند. سرزمین‌های اشغالی، از سوی همه جهانیان به‌عنوان سرزمین فلسطین مورد قبول قرار گرفته است. این رژیم صهیونیستی است که حقوق آنها را سلب کرده و سرزمین‌های آنها را در معرض اشغال قرار داده است. امروز این جوانان مبارز فلسطینی هستند که حقیقت این رژیم و ضعف آن را نشان می‌دهند.

✔ ما به مردم فلسطین و به‌ویژه جوانان مبارز فلسطینی که دهه‌هاست برای حق خود می‌جنگند درود می‌فرستیم و از آنها در پیروزی بر رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل به‌خاطر تمامیت ارضی حمایت می‌کنیم.

منبع : رهبر حنبش اتحاد مسلمانان ، حاج طالع باقرزاده
 

پدیدآورنده: 
Share