تصویر السلام علیک یا ام البنین​ + فایل لایه باز (PSD)

السلام علیک یا ام البنین / وفات حضرت ام البنین (س)

تصویر السلام علیک یا ام البنین​ + فایل لایه باز (PSD)

تصویر السلام علیک یا ام البنین​ به همراه فایل لایه باز (PSD) آن که به همت مجموعه عصر انتظار تهیه شده و خدمت شما عزیزان همیشه همراه تقدیم می گردد.

تصویر السلام علیک یا ام البنین​

بیشتر بخوانید : وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها - ویژه نامه مادر ماه

پیشاپیش فرارسیدن سیزدهم جمادی الثانی ، سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها ، روز تکریم مادران شهدا را خدمت شما عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می کنیم.

به همین مناسبت از سری تصاویر عصر انتظار تصویری انتخاب و خدمت شما گرامیان همراه تقدیم می کنیم. این تصویر مزین به عبارت مبارک السلام علیک یا ام البنین می باشد. امید است از این تصویر به بهترین وجه ممکن بهره کافی را ببرید و ما را نیز از دعای خیر خودتان بهره مند بفرمایید. إن شاء الله تعالی.

جهت دریافت و دانلود تصویر و فایل لایه باز آن ، یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج و امر ظهور مولای غریبمان ، آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بفرستید. (اللهم عجل لولیک الفرج والعافية والنصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره)

تصویر السلام علیک یا ام البنین​

تصویر مرتبط : پوستر وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها + به ضمیمه فایل لایه باز (PSD) آن

توجه : هر گونه استفاده از تصاویر (در انواع قالب های مختلف مثل بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ ناب اسلامی می شود موجب رضایت و خوشحالی ما است.

عناصر استفاده شده در طرح ها یا توسط عصر انتظار طراحی شده اند و یا از سایت های مختلف از طریق جستجوی اینترنتی (وب گردی) به دست آمده اند، لذا منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن ، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد ، در غیر اینصورت مسؤولیت رعایت حقوق کپی رایت بر عهده استفاده کننده خواهد بود.

با تشکر و آرزوی توفیقات روزافزون

یا علی مدد

پدیدآورنده: 
Share