دانلود فیلم سینمایی شیار 143 (کیفیت خوب + عالی)

دریافت ویدئو
پسری جوان به جبهه رفته است. مادر او (مریلا زارعی در نقش مش اُلفَت) در نبود پسرش روزهای تلخی را می گذراند و منتظر است او روزی از جبهه بازگردد. او نمی داند پسرش اسیر شده یا در جنگ کشته شده است.

دانلود فیلم سینمایی شیار 143 (با دو کیفیت خوب - عالی)

فیلم سینمایی شیار 143 از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی خانم نرگس آبیار و تهیه کنندگی آقایان محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی محصول سال ۱۳۹۲ شمسی است.

همچنین رمانی با همین نام به قلم خود خانم نرگس آبیار توسط انتشارات سوره ی مهر به چاپ رسیده است. این فیلم پس از ۹ هفته اکران در ۳۵ سینمای ایران، فروش ۴ میلیارد و ۵۱۸ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

در متن فیلم، شیار 143 یکی از محدوده هایی است که در منطقه جنگی؛ برای مین یابی و یافتن اجساد کشته شدگان در جنگ مورد تفحص و کاوش قرار می گیرد. فیلم شیار 143 مورد استقبال طیف های مختلف مردم قرار گرفت و نیز در بیش از ۳۰ جشنواره بین المللی حضور یافت و ۱۶ جایزه بین المللی دریافت کرد.

خلاصه داستان فیلم سینمایی شیار 143 :

پسری جوان به جبهه رفته است. مادر او (مریلا زارعی در نقش مش اُلفَت) در نبود پسرش روزهای تلخی را می گذراند و منتظر است او روزی از جبهه بازگردد. او نمی داند پسرش اسیر شده یا در جنگ به شهادت رسیده است.

بازیگران فیلم سینمایی شیار 143 :

مریلا زارعی - سامان صفارى - مهران احمدی - گلاره عباسی - یدالله شادمانی - زهرا مرادی  - جواد عزتی - حسام بیگدلو

فیلم سینمایی شیار 143

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share