دانلود فیلم سینمایی برلین منفی 7 با لینک مستقیم

دریافت ویدئو
چند مهاجر که عواقب جنگ و حمله به عراق آنها را به دنبال جایی برای زنده ماندن می کشاند. عاطف همراه دختر و پسر بیمارش به برلین می رسند؛ جایی که خطری زندگی شان را تهدید نمی کند اما متوجه می شوند که همه زندگی زنده ماندن نیست.

دانلود فیلم سینمایی برلین منفی 7 با لینک مستقیم

فیلم سینمایی برلین منفی 7 فیلمی به کارگردانی رامتین لوافی پور و نویسندگی محمدرضا گوهری با تهیه کنندگی سیامک پورشریف در سال 1390 شمسی، محصول مشترک ایران و آلمان است.

برلین منفی هفت اثری متفاوت از لوافی پور به شمار می آید که هر چند دومین ساخته او است اما از آن به عنوان نخستین ساخته وی یاد می شود!

فیلم، ریتمی کند و غیر قابل باور دارد که به همراه سردی و خاموشی بر تمامی اجزای فیلم اثر گذاشته است. بازی‏ها بی رمق و سرد هستند و داستان نیز با اینکه دست مایه خوبی برای روایتی هیجان انگیز و پر کشش دارد تا پایان بر رویکرد خنثای خود اصرار دارد. 

حتی نگرش ضد جنگ فیلمساز نیز به گونه ای است خنثی روایت می‏شود؛ در حالیکه در جنگی ظالمانه و نابرابر، سردی و خاموشی تا این حد خود نوعی پذیرش فضای جنگ و ستم است.

تاریخ انتشار : 1390 شمسی
مدت زمان : 90  دقیقه
کارگردان : رامتین لوافی پور
بازیگران :  مصطفی زمانی  ، مسعود رایگان  ، کارولین ایشهورن  ، حلیما ایلتر  ، هاینه لاترباخ

خلاصه فیلم سینمایی برلین منفی 7 :

فیلم سینمایی برلین منفی 7 داستانی ضد جنگ دارد . «عاطف» همراه دختر و پسر بیمارش، مهاجرانی عراقی هستند که به برلین گریخته اند. عواقب جنگ و حمله آمریکا به عراق آنها را به دنبال جایی برای زنده ماندن می کشاند. برلین جایی است که خطری زندگی شان را تهدید نمی کند؛ اما همه زندگی زنده ماندن نیست. عاطف در برلین با «بهروز» آشنا می شود؛ جوان ایرانی عاشق موسیقی که برای درس خواندن در دانشکده موسیقی به برلین آمده است و با مشکلات پناهندگی درگیر است.

جهت مطالعه بیشتر : نقد این فیلم

فیلم سینمایی برلین منفی 7

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share