فیلم سینمایی به کبودی یاس - شهید برونسی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی به کبودی یاس - شهید برونسی555.84 مگابایت
سردار عبدالحسین برونسی از سرداران جبهه به شهر محل اقامتش " مشهد مقدس " به مرخصی می آید. او قصد دارد علاوه بر دیدار از خانواده، همرزمانش را هم ببینند.

فیلم سینمایی به کبودی یاس - شهید برونسی

فیلم سینمایی به کبودی یاس از سری فیلمهای دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی جواد اردکانی تولید سال ۱۳۸۷ شمسی است.

دانلود سایر فیلمهای دفاع مقدس

خلاصه داستان فیلم به کبودی یاس :

سردار عبدالحسین برونسی از سرداران جبهه به شهر محل اقامتش " مشهد مقدس " به مرخصی می آید. او قصد دارد علاوه بر دیدار از خانواده، همرزمانش را هم ببینند. دو عملیات "بدر" و "خیبر" را در پیش رو دارند و او طرح خود را با همرزمان در میان می گذارد و داوطلبان را آماده می کند. از آنجایی که پیش از سپاهی شدنش به شغل بنایی می پرداخته، در همان چند روز اقامت به مرمت خانه های همرزمان می پردازد. به موازات حضور سردار برونسی شهید، پدر شهید اسحاق هم از زندان مرخص می شود و به خانه می آید. خانواده به او اطلاع نمی دهند که اسحاق شهید شده است و او بعد از پی گیری می فهمد که جوانان تحت تأثیر سردار برونسی قرار گرفته و به جبهه می روند و کسانی چون اسحاق هم شهید می شوند. بنابراین با چاقوی با سم آب داده شده، به تعقیب او می پردازد تا در فرصت مناسب، و در بسیاری از مراسم که برونسی در آنجا حضور دارد در پی نقشه اش حرکت می کند که برونسی را با ضربات همان چاقو از پای درآورد. رفته رفته کینه جای خود را به محبت می دهد و وی نیز با داوطلبان عازم جبهه می شود. در عملیات "بدر" وی به عنوان نیروی شهید برونسی حرکت می کند و تحت تاثیر شخصیت او قرار گرفته و تا لحظه شهادت شاهد رشادتهای اوست.

بازیگران فیلم سینمایی به کبودی یاس :

محمد تقی نژاد - علی بکانیان - حسن چودن - سعید ولی زاده - داوود عین آبادی - رضا نامدار فدیهه - علی کشوری - حکیمه خاکسار - ندا کوهی

فیلم سینمایی به کبودی یاس - شهید برونسی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share