بازی فیفا موبایل FIFA Mobile Soccer

موضوع: 
دانلود بازی فوتبال فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer ساخت شرکت معروف EA Sports برای اندروید
بازی فیفا موبایل FIFA Mobile Soccer

بازی فوتبال فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer

یک بازی زیبا و جذاب برای طرفداران فوتبال ساخته کمپانی EA Sports برای پلتفورم های اندرویدی عرضه شده است که در آن می توانید تجربه بازی فوتبال منحصر به فردی را از آن خود نمایید. در بازی فوتبال فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer تیم خود را با ترکیب بازیکن های مورد علاقه خود تشکیل دهید و شانه به شانه حریفان خود به رقابت بپردازید. مدیریت تیم های خود را بر عهده بگیرید و با تغییر تاکتیک های خود در هر بازی حریفان را غافلگیر کنید و بر تعداد پیروزی های خود بیفزایید!

با کسب تجربه و تعلیم بازیکنان می توانید شاهد رشد چشمگیر تیم خود باشید که به مرور می تواند تبدیل به بهترین تیم فوتبال جهان شود. در این بازی جذاب و هیجان انگیز می توانید با لیگ های دیگر بازیکنان در سر تا سر جهان به رقابت بپردازید و مهارت ها و تاکتیک های خاص خود را به نمایش بگذارید. با به دست آوردن پیروزی های پی در پی در صدر جدول قرار خواهید گرفت و دنیای فوتبال در چنگ شما خواهد بود. در قسمت بازی های چند نفره می توانید با دوستانتان به گفتگو بپردازید و حتی برای یکدیگر هدایا ارسال نمایید.

بازی فوتبال فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer قطعا تجربه لذت بخش و به یاد ماندنی برای طرفداران و دوستداران بازی های فوتبالی خواهد بود که پیشنهاد می شود آن را از دست ندهید.

ویژگی های بازی فوتبال فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer :

- قابلیت بازی به صورت چند نفره با دیگر بازیکنان
- مدیریت تیم ها و شرکت دادن آنها در مسابقات مختلف
- قابلیت پیوستن به لیگ های دیگر برای رقابت
- دارای رویداد های مختلف برای رقابت و کسب مقام قهرمانی
- ارتقای مهارت و تاکتیک بازیکنان
- دارای گرافیک و تصویر سازی قابل توجه
- دارای گیم پلی اعتیاد آور و هیجانی
و …

دانلود بازی فوتبال فیفا برای اندروید FIFA Mobile Soccer

پدیدآورنده: 
Share