تروریستهای فضای مجازی چگونه وارد جبهه انقلاب شدند؟!

تروریستهای فضای مجازی
فلسفه ایجاد سازمانهای فضای مجازی منتسب به انقلاب حمایت از گروهها و نهادهای دینی و انقلابی بوده ولی متاسفانه رسالتها بر زمین مانده و انقلابیون ترور شده اند!!!

تروریستهای فضای مجازی چگونه وارد جبهه انقلاب شدند؟!

دزدهایی هستند که قانونی می‌دزدند و تروریست‌هایی که قانونی ترور می‌کنند! حال یک سؤال؛ تروریستهای فضای مجازی چگونه وارد جبهه انقلاب شدند؟!!

عده‌ای با نام انقلاب و انقلابی‌گری وارد عرصه فضای مجازی شده‌اند و اقدام به ترورهای هدفمند می‌کنند، در همین راستا یکی از هدف‌هایی که آنها دنبال کرده‌اند شناسایی گروه‌های جهادی انقلابی و ضربه‌زدن به آنها بوده و است که امروز یکشنبه ساعت ۱۶ اسفندماه سال ۱۳۹۹، سایت ضیاءالصالحین یکی از اهداف بود که از دسترس خارج شد.

تروریستهای فضای مجازی چگونه وارد جبهه انقلاب شدند؟!

افرادی که با فاکتورسازی‌های ناجوانمردانه و با بهانه‌تراشی برای هجوم به جبهه انقلاب اسلامی و سربازان ولایت بودند، متأسفانه با تسخیر مراکز و نهادهای انقلابی که ماهیت آن حمایت از نیروهای انقلابی در فضای مجازی است، برخلاف توصیه‌ها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، سایت‌های دینی و انقلابی را مسدود می‌کنند و یا چنان مختل می‌کنند که عملاً کاربران نتوانند از آن استفاده نمایند.

سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود، برادرزاده‌های ساواکی‌های سابق چگونه توانسته‌اند وارد مهم‌ترین نهادهای فضای مجازی شوند و مأموریت بعدی آنها چیست؟

اما قضیه ورود آنها می‌دانید شبیه چیست؟

منقول است که می‌خواستند یک پلی بسازند، چند تا کارگر استخدام کردند، بعد گفتند پروژه بدون مدیر نمی‌شود، مدیر بدون معاون نمی‌شود، کارگر بدون سرکارگر نمی‌شود، همه اینها بدون آبدارچی نمی‌شود، اینها بدون امور مالی نمی‌شود، بالاخره یک ناظر هم نیاز است، یک روابط‌عمومی هم می‌خواهد، یک منابع انسانی هم نیاز است، یک مدیر داخلی هم می‌خواهد، و ...

یک‌دفعه دیدند که نیروها زیاد شدند و بودجه نمی‌رسد، گفتند تعدیل نیرو کنیم. گفتند که مدیر را که نمی‌شود برداشت، آبدارچی و امور مالی و معاون و ... را هم نمی‌شود برداشت و ...

آخر کار به این نتیجه رسیدند کارگرها را اخراج کنند. پس از چند وقت، نه‌تنها پروژه پیشرفت نکرد، بلکه پل هم فروریخت.

قضیه ارگان و نهادها و سازمان‌های فضای مجازی هم همین است...

تا بوده چنین بوده تا باد چنین بادا

Share