قابل توجه سلبریتی هایی که در سیل اخیر، واقعیت ها را کتمان می کنند

موضوع: 
سید حسین سیدی
قابل توجه سلبریتی هایی که در سیل اخیر، واقعیت ها را کتمان می کنند.
از دشمنان اسلام و مزدوران آنها انتظاری نمی رود که حق را باطل جلوه ندهند؛ آنها عناد و کینه دارند. اما از افراد داخلی، به هیچ وجه انتظار نمی رود که حق را وارونه جلوه دهند.

قابل توجه سلبریتی هایی که در سیل اخیر، واقعیت ها را کتمان می کنند

چنان که می دانیم در سیل اخیر، برخی از کشورهای همسایه نظیر عراق، با محموله کمک های خود به یاری سیل زدگان شتافتند. در این میان دشمنان اسلام و مزدوران آنها و نیز قلم به دستان ناآگاه و سلبریتی های تفرقه انگیز، این کمک ها را زیر سؤال بردند.[1] بهانه تفرقه انگیزان و قلم به دستان مسموم، موضوع جنگ تحمیلی هشت ساله است؛ در حالی که این افراد توجه کافی ندارند که دارند بازی می خورند.

از دشمنان اسلام و مزدوران آنها انتظاری نمی رود که حق را باطل جلوه ندهند؛ آنها عناد و کینه دارند. اما از افراد داخلی، به هیچ وجه انتظار نمی رود که حق را وارونه جلوه دهند؛ «وَ لَا تَلْبِسُواْ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَ تَكْتُمُواْ الْحَقَّ وَ أَنتُمْ تَعْلَمُون؛ و حق را با باطل نياميزيد! و حقيقت را با اينكه مى ‏دانيد كتمان نكنيد.»[2]

افرادی که در داخل به سمپاشی علیه دولت عراق ــ در شرایطی که به یاری سیل زدگان آمده اند ــ مشغولند، شعور مخاطب خود را خیلی دست کم گرفته اند. مگر می شود مخاطب عاقل و باوجدانی، بین دولت عراق و صدام معدوم فرق نگذارد؟! زیرا که جنگ ما با صدام بود نه با مردم عراق، صدامی که مزدور اجانب بود و حتی با مردم خودش نیز جنگ داشت (جنگ او علیه کردها و شیعیان).

واقعیت این است افرادی که به عنوان سلبریتی و هر عنوان دیگری، حقایق را کتمان می کنند، چشم از دیدن واقعیت ها بسته اند. آنها اقدام آمریکا در سیل اخیر علیه هلال احمر ایران را نادیده می گیرند و در مقابل، جنگ سی سال قبل دو کشور را ــ که بانی آن صدام بوده ــ در بوق و کرنا می کنند. آنها علاوه بر این بی صداقتی (فریبکاری)، در پی این هستند که کمک های ناچیز اروپا را به سیل زدگان برجسته کنند و آن را حاصل بزرگواری آمریکا در معافیت اقلام بشردوستانه عنوان کنند؛ نکته ای که رئیس صلیب سرخ جهانی، آن را صراحتا رد کرد.[3]

آیا این همه بی صداقتی و فریبکاری عادیست، و یا خدای ناکرده بعدها می نویسند که فلان انسان سلبریتی در ایران، مزدور بی مواجب آمریکا و غرب بوده، و در فلان تاریخ و فلان حادثه، خیانتی بزرگ را در حق هموطنان خود به ثبت رساند، و خدمتی بزرگ را به دشمنان ایران ارائه داد؟! إن شاءالله که این گونه ننویسند.

قابل توجه سلبریتی هایی که در سیل اخیر، واقعیت ها را کتمان می کنند

پی نوشت:
1ــ کلیک کنید
2ــ بقره/42.
3ــ ارجاع به پی نوشت1

پدیدآورنده: 
Share