بیانیۀ تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در پی شهادت مظلومانۀ صبوحی سلیم‌اف

یادداشتی از سردبیر سایت ضیاءالصالحین؛
بیانیۀ تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در پی شهادت مظلومانۀ صبوحی سلیم‌اف
در پی شهادت مظلومانۀ روحانی مجاهد و مبارز، جانباز قراباغ، شهید صبوحی سلیم‌اف، تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین بیانیه ای صادر کرد.

بیانیۀ تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در پی شهادت مظلومانۀ صبوحی سلیم‌اف

در پی شهادت مظلومانۀ روحانی مجاهد و مبارز، جانباز قراباغ، شهید صبوحی سلیم‌اف ، تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین بیانیه ای صادر نمود. متن بیانیه بدین شرح است:

بیانیۀ تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در پی شهادت مظلومانۀ صبوحی سلیم‌اف

بِسمِ رَبِّ الشُّهَداء وَ الصِّدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ؛

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگان‌اند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند. ﴿آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران

شهادت مظلومانۀ روحانی مجاهد و مبارز، جانباز قراباغ، شهید صبوحی سلیم‌اف را که علیه رژیم جعلی و جنایت‌پیشهٔ صهیونیستی بیرق مبارزه برافراشت، به ملت غیور آذربایجان، علی‌الخصوص هم‌رزمان و خانوادۀ مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

شهید صبوحی سلیم‌اف یکی از اعضای «حزب اسلام آذربایجان» بود که در سال ۲۰۲۲ میلادی در تجمعات ضدصهیونیستی شرکت کرد و سپس پرچم رژیم صهیونیستی را در حیاط خانه‌اش به آتش کشید و نهایتاً به اتهام خیانت علیه کشورش دستگیر و به ۱۷ سال زندان محکوم شد. او در اعتراض به تصمیم ناعادلانۀ رژیم علی‌اف، به مدت ۵۰ روز دست به اعتصاب‌غذا زد و یک روز قبل از محاکمه در نادادگاه استیناف جمهوری آذربایجان به اعتصاب‌غذای خود پایان داد؛ ولی متأسفانه نادادگاه فرمایشی بدون درنظرگرفتن حق و عدالت همان محکومیت ۱۷ ساله را مجدداً تکرار کرد و بعد از آن شهید سلیم‌اف با فریادهای «الله‌اکبر» در نادادگاه جور خاندان علی‌اف به فیض شهادت نائل آمد.

بی‌تردید با شهادت مبارزین برحقی چون صبوحی سلیم‌اف‌ها انقلاب اسلامی در آذربایجان به مرز پیروزی خون بر شمشیر نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و این نهال با خون پاک مجاهدین خستگی‌ناپذیر و رشادت‌های فرزندان برومند، مؤمن و انقلابی این کشور که با تأسی از مکتب و سیرۀ امام حسین علیه‌السلام آبیاری می‌شود؛ روزبه‌روز تنومندتر و پرثمرتر می‌شود، تا این‌گونه شمارش معکوسی بر آخرین نفس‌های نحس حاکمان جور و ناعدالتی و خودفروخته باشد و روزبه‌روز شاهد صحنه‌هایی بی‌بدیل و شکوهمندی از ایثار و ازخودگذشتگی آذربایجانی‌های غیور، حسینیون حقیقی و شیفتگان علمدار کربلا چون حاج طالع باقرزاده‌ها و یونس صفراُف‌ها باشیم.

همان گونه که دستگاه امنیتی جمهوری آذربایجان (د.ت.خ) در کدگذاری عملیات‌های خود، ساده‌لوحانه، با اتهامات ساختگی به مخالفین سیاسی حکومت که غالباً هم از جامعۀ دین‌داران آذربایجان هستند، برچسب حمل «مواد مخدر» زده و آنها را راهی زندان‌های ظالمانه و طولانی‌مدت می‌کند، به نظر می‌رسد که آنها در قتل‌های اخیر نیز با کد «ایست قلبی» مخالفین خود را از سر راه برمی‌دارند، صدالبته که؛

وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ؛

آنان مکر کردند، و خدا هم مکر کرد، و خدا بهترین مکر کنندگان است. ﴿آیه ۵۴ سوره آل‌عمران

اما لازم است بدانند که هم‌زمانی این شهادت با قتل حاج شاهین حسنلی که خیال می‌کردند به حاشیه خواهد رفت، نه‌تنها به حاشیه نرفت؛ بلکه صدایی رسا در گوش طرف‌داران حاج شاهین نیز شد تا آنها هم به خود آمده و دست‌های فتنه‌انگیز و دشمنان اصلی خود را در داخل خاک آذربایجان دیده و جستجو کنند و این شهادت حکایت از ناکامی و حقارت حکومتی است که بیش‌ازپیش به بن‌بست سیاسی خود رسیده است.

در انتها پیام ما به جوانان جویای حق و حقیقت در جمهوری آذربایجان این است که شیاطین کودک‌کش را از خانه و دیار خود رانده و خارج کنید، حقا که؛

«دیو چو بیرون رود، فرشته درآید»

استوار و ثابت‌قدم باشید، وعدۀ خداوند سبحان برای یاری مؤمنان حتمی است و صبح پیروزی نزدیک و در انتظار شماست:

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ؛

ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد. ﴿آیه ۷ سوره محمد صلی‌الله علیه وآله

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین

بیانیۀ تشکیلات مردمی ضیاءالصالحین در پی شهادت مظلومانۀ صبوحی سلیم‌اف

جهت دسترسی به مجموعه یادداشتهای سردبیر سایت ضیاءالصالحین کلیک کنید.

Share

دیدگاه‌ها

انتقام این شهدای راه حق رو میگیریم انشالله