در میانه آتش - گفتگوی اختصاصی با سردار سلیمانی

دریافت ویدئو
فیلم کامل گفتگوی اختصاصی با سردار سرلشکر قاسم سلیمانی را به مدت 01:31:34 مشاهده می فرمایید.

گفتگوی اختصاصی با سردار سلیمانی / در میانه آتش

اولین گفتگوی اختصاصی با سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان " در میانه آتش " به همراه اشاره‌ ها و توصیه‌ های رهبر انقلاب در جریان جنگ سی و سه روزه با رژیم صهیونیستی را به مدت 01:31:34 مشاهده می فرمایید. متن این گفت و گو نیز در نشریه ی مسیر دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی به چاپ رسیده است.

همین که روی صندلی نشست، گفت 20 سال است که گفتگوی مطبوعاتی انجام نداده است؛ با یک محاسبه‌ سرانگشتی می‌ شود از زمانی که فرماندهی سپاه قدس به او محول شده است. اینبار اما موضوع گفت و گو سبب شد تا سردار به درخواست ما پاسخ مثبت بدهد؛ جنگ سی و سه روزه... صحبت از حاج رضوان که به میان آمد، آرام‌ آرام رنگ صدایش عوض شد. گفت امروز در کشور ما کلمه‌ سردار و امیر عرف شده است اما حقیقتاً یک سردار به معنای واقعی، شهید عماد مغنیه [رحمت الله علیه] بود. اگرچه بیم داشتیم هنوز زمان گفتنِ ناگفتنی‌ ها نرسیده باشد اما روایت مشاهدات عینی فرماندهی که تا پایان جنگ سی و سه روزه در لبنان بوده است، این گفت و گوی 2 ساعته را بسیار جذاب و خواندنی کرده است....

در ادامه ، ناگفته‌ هایی از جنگ سی و سه روزه حزب الله لبنان با رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی را در گفتگوی اختصاصی با سردار سلیمانی به مدت 01:31:34 مشاهده بفرمایید.

گفتگوی اختصاصی با سردار سلیمانی

جهت دانلود و تماشای فیلم ها و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع ( از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و ... ) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

پدیدآورنده: 
Share

دیدگاه‌ها

درود بر سردار عزت و اقتدار و شرافت