اغتشاشاتی با رنگ و بوی خیانت و بیگانه پرستی

موضوع: 
سید حسین سیدی
اغتشاشات

این روزها متاسفانه فضای کشور توسط عده ای اغتشاش گر به التهاب کشیده شده است؛ این افراد هنجارشکن که توسط رسانه های معاند به عنوان حامیان مردم ایران قلمداد می شوند، در عمل، کوچکترین تعلقی به مردم نداشته و حتی ضد مردم هم هستند؛ بطوریکه با تخریب اماکن عمومی و مزاحمت برای مردم، سرسپردگی خود را به بیگانگان نشان دادند.  اینان حتی از اتش زدن پرچم ایران نیز ابایی نداشته، و در عین حال فریاد «نه غزه  نه لبنان، جانم فدای ایران» سر می دهند.[1]

افراد اغتشاشگر و هنجارشکن و منافق، با سرسپردگی و وابستگی خود به بیگانگان، هم در این دنیا با بیگانگان و کفار همنشین هستند و هم بفرموده قرآن، در جهان آخرت: «وَ قَدْ نَزَّلَ عَلَيْكُمْ فِي الْكِتابِ أَنْ إِذا سَمِعْتُمْ آياتِ اللَّهِ يُكْفَرُ بِها وَ يُسْتَهْزَأُ بِها فَلا تَقْعُدُوا مَعَهُمْ حَتَّى يَخُوضُوا في‏ حَديثٍ غَيْرِهِ إِنَّكُمْ إِذاً مِثْلُهُمْ إِنَّ اللَّهَ جامِعُ الْمُنافِقينَ‏ وَ الْكافِرينَ في‏ جَهَنَّمَ جَميعاً؛ و خداوند (اين حكم را) در قرآن بر شما نازل كرده كه هر گاه بشنويد افرادى آيات خدا را انكار و استهزا مى‏ كنند، با آنها ننشينيد تا به سخن ديگرى بپردازند! و گر نه، شما هم مثل آنان خواهيد بود. خداوند، منافقان و كافران را همگى در دوزخ جمع مى ‏كند.»[2] این آیه ضمن اینکه سرنوشت منافقان و کافران را در روز واپسین یکی می داند، به نکات دیگری هم اشاره می کند که با حوادث این روزهای ایران، ارتباط دارد.
نکته اول: می دانیم که دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی، با اسلام و قرآن در ستیز هستند؛ آنها همواره برای رسیدن به منافع پلیدشان از عده ای آشوب طلب و هنجارشکن و توهین کننده به مقدسات حمایت می کنند. حمایتی که این روزها به اوج خودش رسیده است.
نکته دوم: مردم باید حساب خود را حساب آشوب گران و هنجارشکنان جدا نموده و با آنها همکاری نکنند؛ وگرنه همانگونه که از آیه برداشت می شود؛ آنها هم مثل هنجارشکنان و اغتشاشگران هستند؛ زیرا که این افراد با سوءاستفاده از گرانی های موجود، جو جامعه را ملتهب نموده، و تنها چیزی که برایشان مهم است، منافع پلیدی است که دشمنان اسلام به آنها وعده داده اند و اسلام و ایران و انقلاب برای آنها جایگاهی ندارد. آنها حتی از این هم شرم نکردند و پرچمی را آتش زدند که علاوه بر ارزش ملی و وطنی، لفظ جلاله «الله» بر آن نقش بسته بود.
سخن آخر اینکه؛ اغتشاشگرانِ این روزها، هیچ سنخیتی با مردم نداشته و در خدمت برنامه های دشمنان اسلام هستند. آنها از توهین به مقدسات دینی و تخریب اماکن عمومی ابایی ندارند. مردم باید حساب خود را از اینگونه افراد خائن و وطن فروش و ضد دین جدا کنند؛ وگرنه طبق آیه شریفه قرآن، مثل آنان هستند.
خداوند این افراد اغتشاشگر و ضد دین و وطن فروش، و اربابان آنها را رسوا کند.

پی نوشت:
1ــ کلیک کنید
2ــ نساء/140.

Share