این حادثه باید درست تحلیل شود ، مردم شرعا و قانونا حق و مطالباتی داشتند

آیت الله العظمی نوری همدانی:
آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین به نقل از حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار سردار مجتبایی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و مسئولین برگزار کننده چهارمین دوره مسابقات قرآنی ناجا با بیان اینکه کار خدمت گزاران به نظام و کشور عبادت است به حوادث اخیر اشاره کردند و گفتند: این حادثه باید درست تحلیل شود ، مردم شرعا و قانونا حق و مطالباتی داشتند.
این مرجع تقلید افزودند: رهبر انقلاب بارها در مورد اقتصاد مقاومتی به مسئولین توصیه کردند ولی آقایان دائم جلسه گرفتند و از این جلسات  چیزی بیرون نیامد تا مشکلات کشور برطرف شود.
معظم له بیان داشتند: مردم وقتی دیدند کالاها روز به روز گران تر می شود، اشتغال نیست، وارد میدان شدند تا حرفشان را به گوش مسئولین برسانند، ولی دشمن از این برنامه با طراحی قبلی به سود خود استفاده کرد. مردم با نظام و انقلاب مشکلی ندارند.
 ایشان افزودند: اگر آقایان به حرف رهبرانقلاب گوش می دادند، گرانی را رفع می کردند و اقتصاد مقاومتی را اجرا می  نمودند، این مسائل پیش نمی آمد، ولی اتفاق افتاد و دشمن موج سواری کرد.
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: در حوادث اخیر شعارهایی که داعش جرأت نمی کرد، اما این گروه ضد انقلاب علیه مقدسات شعار دادند همه اینها نشان می دهد چه قدر دشمن علیه نظام در حال فعالیت وبرنامه ریزی است.
 معظم له بیان داشتند: به هر حال زوایای پنهان این حادثه از سوی رهبر انقلاب مشخص تر خواهد شد و منتظر آن روز می مانیم که ایشان سخن بگویند و حقایق را بیان کنند.
 ایشان افزودند: کسی در دشمنی دشمنان شکی ندارد، ولی باید قدرت ایران و نظام را به دشمن نشان داد.
حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: در هستی حقایقی است و خدا در قلب دو تا گرایش قرار نداده است، اما حکومت عربستان از طرفی خود را خادم حرمین می نامد و بعد به یمن حمله می کند و مسلمانان را می کشد. عربستان تنها کاری که بلد است  چاپ قرآن است؛ از قرآن که بهره ای نبردند، اگر بهره ای می بردند به کشور مسلمان یمن حمله نمی کردند.

 

 

Share