313 یار امام عصر یعنی 313 امام خمینی!

امام خمینی

چرا هنوز یاران امام عصر آماده نشده اند این است که هنوز 313 امام خمینی نیامده اند که تشکیلات اسلامی را بخواهند در سراسر جهان راه اندازند و امام زمان نیازمند به این یاران است نه عالمان و افرادی که صبح تا شب فقط در یک بعد فردی خودشان کار کرده باشند. این جای تامل بسیار زیادی را می طلبد.

بسم الله الرحمن الرحیم
ممکن است که بارها و بارها برایتان این فکر بوجود آمده باشد که چرا با وجود اینقدر علمای شیعه که از اول غیبت تا حالا وجود داشته است و  ما از کتب و مطالب آنها استفاده می کنیم چرا 313 نفر جمع نشده اند که امام زمان بیاید؟
اکنون که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی به ثمر نشسته است می توان پاسخ این سوال را به صورت واضح تر داد و آن این است که امام عصر برای برقراری جامعه مهدوی در سطح جهان به دلیل اینکه نمی توانند دفعی جامعه مهدوی را پیاده کنند و باید از راه خودش اقلام کنند بنابراین به شدت نیاز مند نیروهای تشکیلات ساز قوی هستند که این نیروها با همکاری هم جریان سازی در سطح کلان جهانی را به راه اندازند و حکومت های جور و طاغوت را کنار بزنند. اسوه این رهبران را می توان در شخصیت بزرگی چون امام خمینی دید. ایشان با استفاده از وسع تشکیلاتی و فردی خودشان این اقدام را در راستای ظهور انجام دادند و آثار این حرکات هر چقدر که انقلاب به پیش می رود بیشتر نمایان می شود.
بنابر این برای تقریب به ذهن بیشتر اینکه چرا هنوز یاران امام عصر آماده نشده اند این است که هنوز 313 امام خمینی نیامده اند که تشکیلات اسلامی را بخواهند در سراسر جهان راه اندازند و امام زمان نیازمند به این یاران است نه عالمان و افرادی که صبح تا شب فقط در یک بعد فردی خودشان کار کرده باشند. این جای تامل بسیار زیادی را می طلبد.
البته این نکته قابل ذکر است که طبق آیه ای که می فرماید لایکلف الله نفسا الا وسعها هر انسانی وسعی دارد و علمای ما به اندازه وسعشان تلاش خودشان را انجام داده اند ولی یاران امام زمان افرادی هستند که وسع اجتماعی بسیار زیادی دارند که می توانند هر کدام حکومت عظیمی را بوجود آورند در اندازه امام خمینی رحمت الله علیه.
------------------
منبع : mezmar.ir

Share