مقابله با جنگ نرم دشمن علیه جامعه مهدوی

سید حسین سیدی
جنگ نرم
باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن علیه مهدویت برنامه داشت.

همانگونه که جامعه شیعه، در جبهه نظامی با ظلم جهانی مبارزه می کند(مبارزه با ظلم آمریکا در منطقه) و شرایط را برای ظهور آماده می کند، در جهت های دیگر(جنگ نرم) نیز باید با ظلم جهانی مبارزه کند.
قرآن به ما گوشزد می کند با کسانی که آیات خدا را به سخره می گیرند مماشات نکنید. «وَ قَدْ نَزَّلَ عَلَيْكُمْ فِي الْكِتابِ أَنْ إِذا سَمِعْتُمْ آياتِ اللَّهِ يُكْفَرُ بِها وَ يُسْتَهْزَأُ بِها فَلا تَقْعُدُوا مَعَهُمْ حَتَّى يَخُوضُوا في‏ حَديثٍ غَيْرِهِ إِنَّكُمْ إِذاً مِثْلُهُم‏؛ و خداوند (اين حكم را) در قرآن بر شما نازل كرده كه هر گاه بشنويد افرادى آيات خدا را انكار و استهزا مى ‏كنند، با آنها ننشينيد تا به سخن ديگرى بپردازند! و گر نه، شما هم مثل آنان خواهيد بود.»[1] پیام آیه این است در مقابل جنگ نرم دشمن، علیه ارزشهای جامعه دینی و مهدوی، باید موضع گرفت.
می دانیم که هالیوود و صهیونیست ها سالیانه میلیاردها میلیارد برای به انحراف کشاندن جریان مطلوب مهدویت، خرج کرده و فیلم می سازند؛ جامعه مهدوی ما نیز باید برای مقابله با آن برنامه داشته باشد و در وهله اول فیلم های خوب مهدوی بسازد و در وهله بعد کسانی را تربیت کند که فیلمهای دشمن را نقد نموده و جامعه را از دام توطئه های آنها نجات می دهند.
بغیر از بحث فیلم، دشمنان و معاندان در فضای مجازی، شبهات زیادی را علیه مهدویت تولید می کنند که باید به آنها پاسخ متقن داده شود.
خاصه آنکه: مقابله به مثل جامعه مهدوی در مقابل جنگ نرم دشمن، زمینه ساز ظهور است.
ان شاءالله.

پی  نوشت:
1ــ نساء/140

Share