برنامه های تبلیغی و فرهنگی گروه تبلیغی ضیاءالصالحین در ماه مبارک رمضان 1397ش

معاونت تبلیغ و اعزام اعلام کرد؛
ماه مبارک رمضان
حجت الاسلام حیدری، معاونت تبلیغ و اعزام بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین برنامه های فرهنگی تبلیغی خود را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ضیاءالصالحین، معاونت تبلیغ و اعزام بنیاد فرهنگی تربیتی ضیاءالصالحین برنامه های فرهنگی تبلیغی خود را در ماه مبارک رمضان (1397ش) اعلام کرد.
حجت الاسلام حیدری در گفتگو با خبرنگار ضیاءالصالحین ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان گفت: برنامه های تبلیغی ما امسال به خواست و عنایت پروردگار متعال حول سه محور ایستگاه پرسش و پاسخ و مشاوره، تفسیرهای کوتاه در جلسات ترتیل خوانی و حلقات معرفت با جوانان در طول ایام ضیافت برگزار خواهد شد.
ایشان در ادامه افزودند: ایستگاه مشاوره و پاسخ به شبهات و رسیدگی به مسائل مردم در سطح شهر در ایام صفر که اخیراً با همکاری کتابخانه عمومی شهرستان به لحاظ مکان تبلیغی برگزار شد و بعنوان اولین تجربه در سطح شهرستان در طول تاریخ شهرستان برای ما هم تجربه خوبی بود و بازخوردی که از آن داشتیم بر آن شدیم که این کار را در هر فرصتی که برای ما پیش بیاید در دستور کار خود قرار دهیم؛ چون استقبال عمومی از آن برنامه خوب بود و إن شاءالله بهتر هم خواهد شد.

ایشان با بیان اینکه علیرغم عدم همکاری برخی ها در گذشته فعالیتهای فرهنگی تبلیغی بنیاد الحمدلله با اقتدار به کار خود ادامه داده و خواهد داد متذکر شد: دوستان ما در همه بخش ها باید بخاطر داشته باشند که علیرغم لجاجتها و برخی سنگ اندازی ها اگر بنیاد ضیاءالصالحین روی پاهای خود ایستاده و همچنان روز به روز بهتر و فعالتر پیش می رود نشان از عنایات خاص حضرت حق و در ذیل آن فرماندهی حضرت حجت (ارواحنا له الفداه) بوده و هست و هرگز نباید این نکته را فراموش کنیم که ما سرباز هستیم و در موفقیت ها و کارها نباید خود را کاره ای بدانیم بلکه همه و همه را از جانب خدا و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باید دانست.
در پایان از خداوند منان آرزوی توفیقات همه دست اندرکاران مخلص نظام اسلامی بالاخص سلامتی و طول عمر بابرکت و باعزت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی مسئلت می نمائیم.

منتظر اخبار تکمیلی ما باشید.../ پایان خبر

Share

دیدگاه‌ها

درود بر سربازان شجاع منطقه سرسبز مغان

اذا جاء نصرالله والفتح