فرمت فکتوری - دانلود Format Factory + نسخه Portable

دانلود نسخه جدید نرم افزار فرمت فکتوری مبدل فرمت های صوتی و تصویری بصورت فایل نصبی و پرتابل (Format Factory 4.3.0.0 Final + Portable)
دانلود فرمت فکتوری - formatfactory

فرمت فکتوری - Format Factory:

فرمت فکتوری نرم افزاری جهت تبدیل فرمت های صوتی و تصویری؛ Format Factory 4.3.0.0 Final + Portable به عنوان یک نرم افزار قدرتمند تبدیل فرمت های رسانه ای و تصویری دارای شهرت بسیاری می باشد. نرم افزار فرمت فکتوری تمامی فرمت های تصویری از جمله MP4، 3GP، MPG، AVI، WMV، FLV و SWF و فرمت های صوتی نظیر MP3 ، WMA، WAV، AAC ، OGG، AMR را پشتیبانی می کند.

برنامه Format Factory همچنین قابلیت تبدیل دی وی دی به فرمت های ویدئویی محبوب را دارا می باشد، همچنین با نرم افزار فرمت فکتوری می توانید ویدئوهای خود را به فرمت MP4 پشتیبانی شده توسط آی پاد و آی فون و PSP و بلک بری تبدیل نمایید. در قسمت دیگر این نرم افزار تصاویر نیز قابل تبدیل می باشند که کامل بودن این نرم افزار را به خوبی اثبات می کند، فرمت های تصویری نظیر JPG، BMP، PNG، TIF، ICO، GIF و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. هم اکنون می توانید آخرین ورژن نرم افزار Format Factory را از سایت ضیاءالصالحین دانلود نمایید.

فرمت فکتوری - Format Factory

ویژگی های کلیدی نرم افزار  فرمت فکتوری - Format Factory:

– پشتیبانی و ساپورت اکثر فرمت های ویدئویی، صوتی و فرمت های تصویری
– تعمیر ویدئوهای آسیب دیده و فایل های صوتی
– کاهش اندازه پرونده چند رسانه ای
– پشتیبانی از فرمت های چندرسانه ای آی فون و آی پد
– امکانات گسترده ریپ فایل های ویدئویی
– پشتیبانی از 56 زبان زنده دنیا

منبع: یاس دانلود
پسورد فایل www.yasdl.com می‌باشد. ( پسورد رو با حروف کوچک وارد نمایید.)

Share