روشنفکر نماها و پیاده روی اربعین

سید حسین سیدی
پیاده روی اربعین
یکی از نقشه های دشمنان برای کند کردن ارزش های دینی، برچسب سیاسی زدن به آنهاست تا ذهن ها را دچار تشویش کنند.

روشنفکر نماها و پیاده روی اربعین :

یکی از نقشه های دشمنان برای کند کردن ارزش های دینی، برچسب سیاسی زدن به آنهاست تا اذهان را دچار تشویش کنند. در موضوع پیاده روی اربعین نیز این برچسب، در سرلوحه کار دشمنان قرار گرفته است. تاسف بارتر این است که این برچسب دروغین، مورد توجه افراد روشنفکر نما قرار می گیرد و آنها نیز سخنان سخیف دیگری بر آن اضافه می کنند و متوجه نیستند که این مردم مشتاق سفر کربلا «آنانی هستند که در روزهای منتهی به انتخابات، امثال زیباکلام (روشنفکر نما) شهر به شهر برای تشویق ایشان به حضور در پای صندوق رأی و خصوصاً رأی دادن به کاندیدای مورد حمایت خودشان، سفر می‌ کنند. چطور اگر تشویق‌های حکومتی برای شرکت در انتخابات باشد، خوب است و اگر پوشش پیاده‌ روی میلیونی اربعین باشد، زیر سؤال است؟[1]

برچسب سیاسی زدن، شگرد دشمنان

واقعیت این است که برچسب سیاسی زدن به پیاده روی اربعین ، کار دشمنان اسلام است و متاسفانه کسانی در داخل کشور، سخن آنها را تکرار می کنند.

روشنفکر نماهایی که سخنان دشمنان اسلام را در مورد سیاسی بودن پیاده روی اربعین تکرار می کنند، غافل از آنند که دشمنان دین و اسلام می خواهند که با این برچسب ها، ابتکار عمل را از دست جامعه اسلامی بگیرند و با موج سواری بر احساسات پاک مردمی، افکار مردم را به سمت برنامه های شیطانی خود سوق دهند؛ مثل موج سواری بر بیداری اسلامی در تونس و مصر و لیبی و منحرف کردن آنان به سمت برنامه های خود.

ما فرض کنیم که اگر امنیت مراسم پیاده روی اربعین به بهانه سیاسی نشدن مراسم، تامین نشود، چه خواهد شد؟ آیا میدان برای تروریست های تکفیری که مورد حمایت شدید دشمنان اسلامند، ایجاد نمی شود؟ و هکذا. همین نکته در قرآن آمده است که اگر یک لحظه از دشمنان غفلت کنید، ضربه سختی خواهید خورد: «وَدَّ الَّذينَ كَفَرُوا لَوْ تَغْفُلُونَ عَنْ أَسْلِحَتِكُمْ وَ أَمْتِعَتِكُمْ‏ فَيَميلُونَ عَلَيْكُمْ مَيْلَةً واحِدَةً؛ كافران دوست دارند شما از سلاح‏ ها و ساز و برگ جنگى خود غفلت ورزيد، تا يك‏باره به شما هجوم كنند.»[2] بنابراین نباید از نقشه دشمن برای پیاده روی اربعین غافل شد زیرا آنان منتظر غفلت جامعه اسلامی هستند تا برنامه های مخرب خود را به سرعت پیاده کنند.

پیاده روی اربعین

پی نوشت:
1ــ کلیک کنید
2ــ نساء/102

Share