وفات حضرت سکینه (سلام الله علیها) + فایل لایه باز(PSD)

وفات حضرت سکینه (سلام الله علیها)

فایل لایه باز تصویر وفات حضرت سکینه (سلام الله علیها) :

به مناسبت سالروز وفات حضرت سکینه سلام الله علیها تصویری مزین به عبارت السلام علیک یا سکینه بنت الحسین همراه با بخشی از بیانات مقام معظم رهبری، امام خامنه ای حفظه الله درباره حضرت سکینه سلام الله علیها خدمت شما عزیزان تقدیم می کنیم. حضرت آقا در این باره فرمودند :

«سکینه ی کبری» یی که شما اسمش را در کربلا شنیده اید، و دختر امام و برادرزاده و شاگرد زینب [سلام الله علیها] است، او یکی از مشعل های معرفت عربی در همه ی تاریخ اسلام تا امروز است. کسانی که حتی زینب [سلام الله علیها] و پدر زینب و پدر سکینه [علیهم السلام] را قبول نداشتند و ندارند، اعتراف می کنند که سکینه [سلام الله علیها] یک مشعل معرفت و دانش است. [۱۳۷۰/۰۸/۲۲]

پیشنهادی: وفــــات حضــرت سـکینـه (117 هجری قمری)

برای دریافت فایلها و تصویر، صلواتی جهت تعجیل در فرج و ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

فایل لایه باز تصویر وفات حضرت سکینه (سلام الله علیها)

متن فیش بیانات رهبری در مورد تجمل گرایی :

اگر زن به فکر تجملات و خوشگذرانیها و هوسهای زودگذر و تسلیم شدن به احساسات بی بنیاد و بی ریشه باشد، نمی تواند آن راه را برود؛ باید این وابستگیها را که مثل تار عنکبوت بر پای یک انسان رهروست، از خود دور کند، تا بتواند آن راه را برود؛ کمااینکه زن ایرانی در دوران انقلاب و در دوران جنگ همین کار را کرد، و انتظار این است که در همه ی دوران انقلاب همین کار را بکند.

اما الگوی زن ایرانی در این راه، همان است که گفته شد؛ زینب الگوست. زینب زنی نبود که از علم و معرفت بی بهره باشد؛ بالاترین علمها و برترین و صافی ترین معرفتها در دست او بود. همان «سکینه ی کبری» یی که شما اسمش را در کربلا شنیده اید، و دختر امام و برادرزاده و شاگرد زینب است - کسانی که اهل تحقیق و کتابند، نگاه کنند - او یکی از مشعلهای معرفت عربی در همه ی تاریخ اسلام تا امروز است. کسانی که حتّی زینب و پدر زینب و پدر سکینه را قبول نداشتند و ندارند، اعتراف می کنند که سکینه (علیها سلام) یک مشعل معرفت و دانش است.

بیانات در دیدار جمعی از پرستاران [۱۳۷۰/۰۸/۲۲]

Share