دانلود فیلم مستند حدیث سرو بروجردی

دریافت ویدئو
فیلم مستند حدیث سرو بروجردی مستندی بازسازی شده است که با استفاده از عکس ها، اسناد و تصاویر مستند و گفت و گو با نزدیکان و خانواده بزرگان معرفی شده سعی می کند تصویری از علمای دینی حقیقی را ارایه دهد.

دانلود فیلم مستند حدیث سرو بروجردی

فیلم مستند حدیث سرو بروجردی مستندی بازسازی شده است از سری مستندهایی که با استفاده از عکس ها، اسناد و تصاویر مستند و گفت و گو با نزدیکان و خانواده بزرگان معرفی شده سعی می کند تصویری از علمای دینی حقیقی را ارایه دهد. در این مجموعه 7 قسمتی سعی شده تا ناگفته هایی از زندگانی آیت الله علی محمد بروجردی از زبان فرزند و آشنایان آن بزرگوار به نمایش در بیاید.

موضوع : زندگی آیت الله علی محمد بروجردی از زبان فرزند و آشنایان

مرتبط : نگاهی بر زندگانی آیت الله حاج شیخ علی محمد بروجردی نجفی

دانلود فیلم مستند حدیث سرو بروجردی

آیت الله حاج شیخ علی محمد بروجردی نجفی از اعاظم فقها و مراجع بزرگ شیعه در قرن چهاردهم هجری است که عمرگرانمایه خود را در خدمت به اسلام و مسلمین گذراند و در هشتم بهمن ماه سال 1353 هجری شمسی چهره در نقاب خاک کشید. یاران و دوستان، بویژه همشهریان، از فرط محبت و ارادت تمامی که به، وی داشتند (حاج شیخ) خطابش می کردند.

حاج شیخ علی محمد بروجردی نجفی به سال 1315 هـ. ق در بروجرد متولد شد. در دو یا سه سالگی مادر را از دست داد و تحت توجه و مراقبت خاص پدر قرارگرفت. پدرش شیخ محمد ابراهیم که در کسوت روحانیت می زیست، به سبب صدق و صفای بسیار، مورد احترام و اعزاز مردم بود. مسقط الرأس این خانواده روحانی (روستای ونایی) از توابع بروجرد است. روستایی خوش آب و هوا و سرسبز که به واسطه ی طبیعت زیبا و آب گوارای (گله رود) شهرتی بسزا دارد. شیخ محمد ابراهیم، زاده ی ونایی بود اما به منظور ادامه تحصیل به شهر بروجرد نقل مکان کرد. معروف است که قبل از فوت، وصیت نمود در قبرستان زادگاهش، ونایی به خاک سپرده شود و درباره ی علت این تصمیم گفته بود کة گورستانهای شهر بروجرد بزودی ویران خواهند شد

Share