دانلود مجموعه آثار مصطفی لطفی المنفلوطی

مصطفی لطفی المنفلوطی
النظرات والعبرات - النظرات والعبرات مصطفى لطفي المنفلوطي

مجموعه آثار مصطفی لطفی المنفلوطی

قبل از دانلود مجموعه آثار مصطفی لطفی المنفلوطی به معرفی خود و آثار ایشان می پردازیم و چند مقاله در رابطه با ایشان و آثارش را نیز ضمیمه می کنیم به فایلهای پیوستی.

مجموعه آثار مصطفی لطفی المنفلوطی

از بزرگترین نویسندگان معاصر مصر است. در نثر منفلوطی دو ویژگی هست. یکی رهایی او از سنت قدما و دیگر پیوستن به وضع اجتماعی زمان خود. در این پژوهش سعی شده دوستداران و دانشجویان این رشته با روش او در داستان نویسی و مقالات او آشنا شوند. این پایان نامه در چهار فصل تنظیم شده است. ‎۱. کلیات‎۲. عصر نویسنده و شرایط سیاسی و اجتماعی و فرهنگی.‎۳. بررسی زندگینامه و آثار او و نیز نظر ناقدان ‎۴. پرداختن به سبک خاص نویسندگی منفلوطی و نثر فنی که به کار برده است.

زندگینامه مصطفی لطفی المنفلوطی ‌‌:

مصطفی لطفی المنفلوطی در سال ۱۸۷۶ از پدر مصری و مادر ترکیه ای در شهر منفلوط مصر به دنیا آمد. منفلوط یکی از شهرستانها از استان اسیوط هست. پدرش او را به مسجد الازهر تحت نظارت رفقای خود برای فراگیری قرآن فرستاد. در سه سال از اقامت خود در الازهر شروع به پاسخ دادن به تمایلات واضح و روشن ادبی کرد، او کتاب میراث فرهنگی در عصر طلایی بجا گذاشت. این یک دستاورد ادبی سخت، سطح بالا برای وی بود.

تالیفات و آثار مصطفی لطفی المنفلوطی :

النظرات والعبرات - العبرات - فى سبیل التاج

مهمترین آثار او عبارتند از:

مجموعه ای از مقاله ها در ادبیات اجتماعی ، انتقاد، سیاست و اسلام گرایی و همچنین مجموعه ای از داستان های کوتاه که منتشر شده یا ارسال شده، همه در روزنامه ها منتشر شده است.
پنج داستان از اعراب منفلوطی: کشته شدگان، سالگرد، مجازات، قربانی ، انتقام. این کتاب در سال ۱۹۱۶ چاپ شده و باقر المغلیب الطیبریزی ترجمه شده است. این کتاب با عنوان قطره های اشک به فارسی ترجمه شده است.
رمان شاعر سروان د برگراک در سال ۱۹۲۱ به همین نام از نویسنده ادبیات ادومونت روستان منتشر شد؛ که به زبان فرانسوی ترجمه شده است رمان غاده آلاچیق نویسنده فرانسوی الکساندر دوما.
کتاب سخنرانیهای منفلوطی که گروهی از سیستمها و انقلاب اعراب در حال حاضر و گذشته خود است. آن را برای دانش آموزان مدارس خود جمع آوری کرد و تنها در یک بخش از مجلات علمی چاپ شد.

پیوست اندازه

تحميل كتاب النظرات والعبرات لـ مصطفى لطفى المنفلوطى

16.36 مگابایت

تحميل كتاب العبرات لـ مصطفى لطفى المنفلوطى

5.34 مگابایت

تحميل كتاب فى سبيل التاج لـ مصطفى لطفى المنفلوطى

2.22 مگابایت

تحميل كتاب الفضيلة لـ مصطفى لطفى المنفلوطى

3.71 مگابایت

تحميل كتاب ماجدولين لـ مصطفى لطفى المنفلوطى

3.83 مگابایت

دانلود بررسي سبک نويسندگي مصطفي لطفي منفلوطي

29.41 کیلوبایت

تجلی قرآن کریم و احادیث شریف در آثار مصطفی منفلوطی

362.43 کیلوبایت

بازتاب موضوعی قرآن کریم در آثار مصطفی لطفی منفلوطی/مهین حاجی زاده

202.03 کیلوبایت

*****

تحمیل کتاب النظرات والعبرات تحمیل کتاب العبرات تحمیل کتاب فى سبیل التاج تحميل كتاب الفضيلة تحميل كتاب ماجدولين
تحمیل کتاب النظرات والعبرات لـ مصطفى لطفى المنفلوطى تحمیل کتاب العبرات لـ مصطفى لطفى المنفلوطى تحمیل کتاب فى سبیل التاج لـ مصطفى لطفى المنفلوطى تحميل كتاب الفضيلة لـ مصطفى لطفى المنفلوطى تحميل كتاب ماجدولين لـ مصطفى لطفى المنفلوطى

 

Share

دیدگاه‌ها

کتاب انظرات ، کتاب بسیار پرمحتوایی می باشد.