دانلود فیلم سینمایی سفر به چزابه 1374

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی سفر به چزابه244.84 مگابایت
علی به قصد آشنایی با فیلم به همراه وحید به محل فیلمبرداری می رود اما ناگهان هر دو با رفتن به یكی از خاك ریزهای ساخته شده، خود را در قلب سنگرهای واقعی جبهه، در منطقه ی چزابه می یابند.

دانلود فیلم سینمایی سفر به چزابه 1374

دانلود فیلم سینمایی سفر به چزابه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رسول ملاقلی پور محصول سال ۱۳۷۴ هجری شمسی است.

خلاصه داستان فیلم سفر به چزابه

وحید در حال ساختن یك فیلم جنگی است، او از علی دوست آهنگسازش دعوت كرده تا با دیدن قسمتهایی از فیلم كه آماده شده آهنگی بسازد اما علی نمی تواند با فیلم ارتباط درستی پیدا كند. علی به قصد آشنایی با فیلم به همراه وحید به محل فیلمبرداری می رود اما ناگهان هر دو با رفتن به یكی از خاك ریزهای ساخته شده، خود را در قلب سنگرهای واقعی جبهه، در منطقه ی چزابه می یابند. وحید از این حضور خشنود است اما علی از بودن در این منطقه با خطرهای زیادش راضی نیست و طاقت دیدن صحنه های واقعی جنگ و كشته شدن جوانان را ندارد. وحید با دیدن بهروز، صمد، فرمانده حسن كاوه و مراد چلچراغ و مرتضی و بقیه همرزمانش به كمك آن ها می رود، اما بالاخره آن ها به دوران حال و به محل فیلمبرداری فیلم وحید برمی گردند.

بازیگران فیلم سفر به چزابه

مسعود کرامتی - فرهاد اصلانی - حبیب دهقان نسب - پیمان سنندجی زاده - رضا خندان - عزیزاله هنرآموز - مهدی فقیه - علیرضا جلالی - علی سلیمانی - علی فرهادی - حبیب اله الهیاری - حسن روح نواز - نجمه محمدی - مهدی موسوی - علی رستمی - سیدعلی حسینی - کیوان محمودنژاد - وحید شیخ لر - جواد میرمیران - محسن موسوی - رحیم عرب امینی - آرش نوذری - احمد تاجیک - عاطفه رضوی - کاظم طیبی - مرتضی هاشم خانلو - بابک برزویه - اسلام فتحی - محمدرضا ایزدی یکتا - مهدی فدایی - عبداله هرآینی - علیرضا جرسرایی - خیراله قشقایی - علی شیرازی - احمد حسن زاده - مهرداد بختیاری - خیراله جلیلی - پرویز غفاری - رضا عزیزی سرشت - علی حشمتی - پرویز اسکندری - مهدی میردامادی - علی عزیزپور - یوسف مقصودی

دانلود فیلم سینمایی سفر به چزابه

Share