فیلم سینمایی اخراجی ها 1

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی اخراجی ها 11.19 گیگابایت
مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می داند. مجید تصمیم می گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می شوند.

دانلود فیلم سینمایی اخراجی ها 1

فیلم سینمایی اخراجی ها فیلمی ایرانی به کارگردانی مسعود ده  نمکی و محصول سال ۱۳۸۶ هجری شمسی است. اخراجی ها پس از دو مستند فقر و فحشا و کدام استقلال؟! کدام پیروزی؟! نخستین فیلم داستانی ده نمکی است. کتاب اخراجی ها یک سال پس از ساخت این فیلم به چاپ رسید.

خلاصه داستان فیلم سینمایی اخراجی ها

مجید از اراذل جنوب تهران عاشق دختر پیرمرد عارفی به نام میرزا می شود. میرزا شرط ازدواج مجید و دخترش را سر به راه شدن او می داند. مجید تصمیم می گیرد برای اثبات سر به راه شدن خود به جبهه برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می شوند. برای حضور آنها در جبهه، مخالفت هایی وجود دارد اما با ضمانت میرزا و یکی دیگر از رزمنده ها آنها به پادگان آموزشی می رسند. مجید به همراه دسته ای از دوستان خودش به جبهه می روند. هدف هر کدام از افراد گروه به نوبه خود بامزه و با توجه به زمانی که فیلم داستان خودش را روایت می کند عجیب هستند. ماجراهایی که برای این گروه از رزمنده ها در سفرشان اتفاق می افتد و بازی بسیار خوب تمامی بازیگران ، این فیلم را به یک طنز جنگی فراموش نشدنی تبدیل کرده است.

کارگردان : مسعود ده نمکی
تهیه کننده : حبیب الله کاسه ساز
نویسنده : مسعود ده نمکی
موسیقی : فریدون شهبازیان
فیلم برداری : حسن پویا
توزیع کننده : فیلم یران
تدوین : رضا بهارانگیز
مدت زمان : ۱۰۴ دقیقه
کشور : ایران
زبان : فارسی

بازیگران فیلم سینمایی اخراجی ها :

اکبر عبدی – امین حیایی – فخرالدین صدیق شریف – علی اوسیوند – ارژنگ امیرفضلی – نگار فروزنده – مینا جعفرزاده – کامبیز دیرباز – منوچهر آذر – نیوشا ضیغمی – شهره لرستانی – جواد هاشمی – قاسم زارع – عبدالرضا اکبری – مریلا زارعی – محمود مقامی – علیرضا مسعودی – سیروس کهوری نژاد – محمدرضا شریفی نیا

دانلود فیلم سینمایی اخراجی ها 1

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share