دانلود فیلم سینمایی اخراجی ها 2 با کیفیت بالا

دریافت ویدئو
فیلم سینمایی اخراجی ها 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی است که ساخت آن در پاییز ۱۳۸۷ هجری شمسی آغاز شد و در نوروز ۱۳۸۸ شمسی بر پردهٔ سینماها رفت.

دانلود فیلم سینمایی اخراجی ها 2 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

فیلم سینمایی اخراجی ها 2 به کارگردانی مسعود ده نمکی است که ساخت آن در پاییز ۱۳۸۷ هجری شمسی آغاز شد و در نوروز ۱۳۸۸ شمسی بر پردهٔ سینماها رفت. فیلم در اکران نوروزی خود توانست در چهار روز نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان بفروشد. در فروش کلی نیز این فیلم توانست به فروش هشت میلیارد و پانصد میلیون تومان برسد. اخراجی ها ۲ پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.

نام فیلم: اخراجی ها 2
کارگردان : مسعود ده نمکی
سال تولید: 1388 هجری شمسی
موضوع: کمدی / دفاع مقدس
تهیه کننده : حبیب الله کاسه ساز
نویسنده : مسعود ده نمکی
مدت زمان : 90 دقیقه

بازیگران :

۱- اکبر عبدی ۲- امین حیایی ۳- محمدرضا شریفی‌نیا ۴- ارژنگ امیرفضلی ۵- سیدجواد هاشمی ۶- مهران رجبی ۷- جواد رضویان ۸- شیلا خداداد ۹- نگار فروزنده ۱۰- نیوشا ضیغمی ۱۱- مهراوه شریفی نیا ۱۲- شهره لرستانی ۱۳- مینا جعفرزاده ۱۴- لیلا بلوکات ۱۵- نرگس محمدی ۱۶- قاسم زارع ۱۷- سپند امیرسلیمانی ۱۸- رامین پرچمی ۱۹- بیوک میرزایی ۲۰- میرطاهر مظلومی ۲۱- منوچهر آذر ۲۲- امیریل ارجمند ۲۳- سیروس کهوری نژاد ۲۴- ابوالفضل همراه ۲۵- شاهرخ نورمحمدی ۲۶- جلال پیشواییان ۲۷- احمد ایران دوست ۲۸- محسن جهانبانی ۲۹- اردشیر کاظمی ۳۰- یوسف قربانی ۳۱- سعید کرمی ۳۲- کامبیز دیرباز ۳۳- علی اوسیوند

خلاصه فیلم اخراجی ها 2 :

درگیری شدیدی در منطقه نبرد ادامه دارد، دشمن بیمارستان صحرایی را محاصره می کند و همه اخراجی ها و همرزمانشان در پی راهی برای نجات می گردند. دشمن با اسیرگیری گسترده قصد یک مانور تبلیغاتی را دارد همه اسرا به یک اردوگاه اسرای ثبت نام نشده منتقل می شوند. خانواده اخراجی ها برای زیارت عازم مشهد هستند و به طور ناخواسته درگیر یک حادثه تروریستی می شوند. دشمن با فرا خواندن خبرنگاران خارجی و داخلی به اردوگاه و تطمیع و تهدید برخی از اسرا و ایجاد چند پارچگی بین آنها، نقشه شومی در سر دارد. تروریست ها با دشمن هم دست شده اند، و دشمن در بین اسرا به دنبال چهره های شاخص فرمانده و روحانی می گردد.

مرتبط: فیلم سینمایی اخراجی ها 1

فیلم سینمایی اخراجی ها 2

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share