فیلم سینمایی دکل - عبدالحسین برزیده با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
فیلم سینمایی دکل از سری فیلم های دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی عبدالحسن برزیده با نقش آفرینی رضا ایرانمنش و ساختهٔ سال ۱۳۷۴ هجری شمسی است.

دانلود فیلم سینمایی دکل 1374 عبدالحسین برزیده با کیفیت عالی و لینک مستقیم

فیلم سینمایی دکل از سری فیلم های دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی عبدالحسن برزیده با نقش آفرینی رضا ایرانمنش و ساختهٔ سال ۱۳۷۴ هجری شمسی است.

دیگر فیلمهای دفاع مقدس

نام فیلم : دکل

کارگردان : عبدالحسین برزیده

سال تولید : 1374 هجری شمسی

موضوع : جنگی / دفاع مقدس

بازیگران فیلم سینمایی دکل :

۱- رضا ایرانمنش ۲- مهدی قلی پور ۳- نیلوفر محمودی ۴- علیرضا اسحاقی ۵- محمودرضا ثانی ۶- شهرام شریفی ۷- حسن روستایی ۸- محمدرضا حدپور ۹- جواد معروفی ۱۰- محمدعلی آهنگر ۱۱- علی معلمی ۱۲- علی اصغر بهشتی ۱۳- قاسم حساوی

خلاصه داستان فیلم سینمایی دکل:

آبادان در محاصره دشمن و زیر آتش مداوم قرار گرفته است. گروهی از نوجوانان بسیجی زیر فرمان حمید، تصمیم به نابود کردن دکلی می گیرند که شهر را مورد حمله های پیاپی قرار می دهد. شهر به تدریج تخلیه می شود و در این میان خانواده حمید نیز تصمیم به ترک شهر می گیرند. اما زهرا، خواهر حمید، حاضر به ترک شهر نیست و تصمیم دارد در کنار برادرش، در برابر دشمن مقاومت کند. با پافشاری های بسیار زهرا، او هم در آبادان می ماند و در یاری رساندن و مداوای مجروحان شریک می شود. امیر، دوست حمید که در کنار وی به مقاومت در برابر دشمن مشغول است، از زهرا خواستگاری می کند و این در حالی است که به اعتقاد حمید، جنگی می تواند مسأله مهمتری باشد. سرانجام با تلاش بسیجی ها دکل نابود می شود. زهرا که مجروح شده با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل و در همان زمان امیر نیز برای شرکت در یک عملیات دیگر به جبهه اعزام می شود.

دانلود فیلم با کیفیت حجم
خوب 387.77 مگابایت
عالی 1.01 گیگابایت

فیلم سینمایی دکل 1374 عبدالحسین برزیده با کیفیت عالی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share