ماه اومده روی زمین... - مولودی حضرت عباس علیه السلام

دریافت ویدئو
مولودی زیبای میلاد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را با عنوان «ماه اومده روی زمین...» با نوای دلنشین سید مجید بنی فاطمه مشاهده می فرمایید.

ماه اومده روی زمین... - مولودی حضرت عباس علیه السلام

کلیپ مولودی حضرت عباس علیه السلام را با عنوان «ماه اومده روی زمین...» با نوای دلنشین سید مجید بنی فاطمه به مدت 7 دقیقه مشاهده می فرمایید.

مولودی حضرت عباس

حضرت اباالفضل العباس علیه السلام ، پرچم داری است که ولادتش، طلیعه ی ایمان، آزادگی، دلاوری و آگاهی است. ایشان پرچمدار فریادگری است که در دشت نینوا بر شب تاخت و هیمنه ی دروغین تیرگی ها و ظلمات را درهم ریخت. آن والا مرد، برزگر عشق، در دشت خون و رهایی شد. عزیزی که فداکاری ها و ایثارگری هایش، اندیشه های سبز ایثارگران ما را به نور و روشنایی هدایت کرد و باغستان تفکر جانبازان رشید ما را، سرسبزی و طراوتی جاودانه بخشید.

امام جعفر صادق علیه السلام ، قمر بنی هاشم حضرت عباس علیه السلام را به عنوان کسی معرفی می کنند که از بینش نافذ و ایمان استواری برخوردار بوده و در راه امام بزرگوارش به جهاد برخاسته است.
امام جعفر صادق علیه السلام می فرمایند : «عمویم؛ عباس، بصیرتی نافذ و ایمانی محکم داشت. او به همراه برادرش امام حسین علیه السلام جهاد کرد و به افتخار شهادت رسید». آن حضرت همچنین درباره ی اخلاص و ارزش جهاد قمر بنی هاشم می فرمایند:
«شهادت می دهم و خداوند را شاهد می گیرم که تو در راه جنگ جویان بدر و مجاهدان راه خدا گام نهادی و در جهاد با دشمنان خداوند، اخلاص ورزیدی و در نصرت اولیای خدا، خلوص نشان دادی و از دوستانش دفاع کردی. شهادت می دهم که تو هر چه در توان داشتی، انجام دادی».

مولودی حضرت عباس

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share

دیدگاه‌ها

سلام واقعا زیبا بود ممنون

علیکم السلام

ممنون از لطفتان...