موج خصمانه آمریکا علیه سپاه ، از زاویه دیگر

موضوع: 
سید حسین سیدی
اف ای تی اف و تروریست
این روزها موج گسترده اعتراضات مردم، و نیز مسولان، موج خصمانه آمریکا علیه سپاه را کمرنگ کرد ویک نوع همدلی را در کشور به وجود آورد. اما با این وجود به نظر می رسد که ما در جاهایی ضعیف کار کرده ایم که کار به اینجا کشید و دشمن را اینچنین گستاخ و هتاک نمود.

موج خصمانه آمریکا علیه سپاه ، از زاویه دیگر

این روزها موج گسترده اعتراضات مردم، و نیز مسئولان، موج خصمانه آمریکا علیه سپاه [1] را کمرنگ کرد ویک نوع همدلی را در کشور به وجود آورد. اما با این وجود به نظر می رسد که  ما در جاهایی ضعیف کار کرده ایم که کار به اینجا کشید و دشمن را اینچنین گستاخ و هتاک نمود.

آری ما متاسفانه در موضوع اف ای تی اف، از خود نقطه ضعف نشان دادیم و مدام گفتیم که ما درباره تروریست خواندن حزب الله و حماس و سایر گروه های جهادی «حق تحفظ داریم» در حالی که امروز، سپاه قهرمان ما را به تروریست بودن متهم می کنند و ما نمی توانیم از این حق دروغین، استفاده کنیم. الان طرفداران ای اف تی اف کجا هستند تا «حق تحفظ» را در این موضوع لحاظ کنند و آمریکا را به احترام گذاشتن به «حق تحفظ» ، وادار کنند. تازه هنوز آن راتصویب نکرده ایم و زبان آنها نسبت به ما دراز نیست؛ وای به روزی که آن را تصویب کنیم.

قرآن می فرماید: «إِن یَثْقَفُوکُمْ یَکُونُواْ لَکُمْ أَعْدَاءً وَ یَبْسُطُواْ إِلَیْکُمْ أَیْدِیهَمْ وَ أَلْسِنَتهَم بِالسُّوءِ؛ اگر آنها بر شما مسلط شوند، دشمنانتان خواهند بود و دست و زبان خود را به بدى کردن نسبت به شما مى گشایند.»[2]

مگر قرار نبود در موضوع برجام، آنها در مقابل تعهدات ما، تحریم ها را لغو کنند و...؛ اما آنها قول خود را به راحتی آب  خوردن، فراموش کردند؛ حالا نیز در خوش بینانه ترین حالت، «حق تحفظ» ما را زیر پا می گذارند. این در حالیست که نشانه های احترام نگذاشتن آنها به «حق تحفظ» ما مشهود است و اقدامات خصمانه آمریکا بر ضد سپاه از آن جمله است.

البته کسی منکر نیست که پیوستن به اف ای تی اف، ممکن است مزیت هایی جزیی هم داشته باشد اما در ورای آن نقشه هایی است که، اقدام خصمانه علیه سپاه، پیش قراول همان نقشه هاست.

«فَاعْتَبِرُوا یا أُولِی الْأَبْصارِ؛ پس ای صاحبان بصیرت، عبرت بگیرید!»[3]

موج خصمانه آمریکا علیه سپاه ، از زاویه دیگر

پی نوشت:
1ــ کلیک کنید
2ــ سوره ممتحنه/آیه 2.
3ــ سوره حشر/آیه 2.

پدیدآورنده: 
Share