تصویر میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام + فایل PSD

تصویر میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام / روز جوان

تصویر میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام / روز جوان + فایل لایه باز(PSD)

مجدداً فرارسیدن سالروز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام ، شبیه ترین فرد به پیامبر اعظم صلوات الله علیه و گرامیداشت روز جوان را خدمت شما عزیزان همراه و جوانان عزیز مومن و ولایی تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

به همین مناسبت تصویر میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان از سری کارهای عصر انتظار که برای این تصویر عبارت مبارک یا علی اکبر با خط شکسته نستعلیق خطاطی شده و با زمینه ای اسلیمی تزئین شده است؛ خدمت شما عزیزان علاقه مند به کارهای گرافیکی و نیز جهت استفاده و بهره برداری های لازم در این ایام و اعیاد شعبانیه تقدیم می کنیم. که امیدوارم این تصویر زینت بخش مجالس و محفل شادی و سرور شما باشد و امید است إن شاء الله که ما را نیز از دعای خیر خود بهره مند سازید.

بیشتر بخوانید : میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام - ویژه نامه یوسف بنی هاشم

جهت دریافت و دانلود تصویر و فایل لایه باز آن ، یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج و امر ظهور مولای غریبمان ، آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بفرستید. (اللهم عجل لولیک الفرج والعافية والنصر واجعلنا من خیر اعوانه و انصاره)

تصویر میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام / روز جوان + فایل لایه باز(PSD)

توجه : هر گونه استفاده از تصاویر (در انواع قالب های مختلف مثل بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ ناب اسلامی می شود موجب رضایت و خوشحالی ما است.

عناصر استفاده شده در طرح ها یا توسط عصر انتظار طراحی شده اند و یا از سایت های مختلف از طریق جستجوی اینترنتی (وب گردی) به دست آمده اند، لذا منبع اصلی تصاویر در صورت مشخص بودن ، در توضیحات طرح ذکر خواهد شد ، در غیر اینصورت مسؤولیت  رعایت حقوق کپی رایت بر عهده استفاده کننده خواهد بود.

با تشکر و آرزوی توفیقات روزافزون

یا علی مدد

پدیدآورنده: 
Share