مولودی ویژه ولادت امام زمان علیه السلام

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل مولودی زیبای ولادت امام زمان علیه السلام5.5 مگابایت
کلیپی زیبا به مناسبت ولادت باسعادت سرور عاشقان و امام منتظران، مهدی فاطمه عجل الله تعالی فرجه الشریف

مولودی ویژه ولادت امام زمان علیه السلام

در این کلیپ کوتاه 8 دقیقه ای با مولودی ویژه نیمه شعبان با ما همراه باشید. این مولودی ویژه ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف جهت دانلود و استفاده شما عزیزان به مناسبت نیمه شعبان المعظم تقدیم می شود.

مولودی ویژه ولادت امام زمان

دوازدهمین امام شیعیان، امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در طلوع نیمه شعبان سال دویست و پنجاه و پنج هجری قمری متولد شدند و جهان بشریت را به نور وجود خویش مزین فرمودند. در آن روزگار سامرا پایتخت حکومت عباسی بود و امام حسن عسکری علیه‌ السّلام تحت نظارت و مراقبت شدید قرار داشتند. به هر حال امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف در روزگاری پا به عرصه وجود نهادند که وضعیت اجتماعی و سیاسی بسیار تاریک بود و ترس و بیم سایه گستر بود. ظلم و جور همه جا را فرا گرفته آشوب‌ها فراگیر بوده و شورش‌ های داخلی همه جا به چشم می‌ خورد. ولادت آخرین منجی عالم بشریت، خود معجزه ای است برای کسانی که با شک و تردید به نجات دهنده عالم هستی می‌ نگرند.

مولودی ویژه ولادت امام زمان

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share