دانلود کتاب انقلاب 40 ساله + نسخه اندروید

کتاب انقلاب 40 ساله
اثر پیش رو، نگاهی است به مهم ترین دستاورها و پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران که در نوع خود بی نظیر و بایسته توجه و تقدیر است.

دانلود کتاب انقلاب 40 ساله + نسخه اندروید

کتاب انقلاب 40 ساله کاری از گروهی محققین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با نگاهی به دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلفی همچون: دینی، اخلاقی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و بهداشتی اختصاص یافته است.

کتاب انقلاب 40 ساله

مطلب مرتبط: متن کامل بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به ملت ایران

نویسنده: گروهی از محققین
دسته بندی: انقلاب اسلامی
ناشر: بوستان کتاب
تهیه کننده: معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی
زبان: فارسی

مشخصات کتاب انقلاب 40 ساله :

تاریخ انتشار: 1397/1/1 شمسی
شابک: 987-964-09-1969-9
شماره کتابشناسی ملی: 5329554
رده بندی کنگره: DSR 9ر 83 الف/ 1692 1397
رده بندی دیوئی: 955/0844
تعداد صفحات: 280

معرفی کتاب انقلاب 40 ساله :

با طلوع خورشید جهان تاب انقلاب اسلامی در سال 1357 شمسی، نه تنها ایران زمین که سراسر جهان، دچار تحولی شگرف گردید. انفجار نور در یوم الله 22 بهمن، هیمنه ابرقدرت های زمانه را درهم شکست و نویدبخش وعده حق تعالی مبنی بر پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود؛ « ﴿وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ ﴾ ؛[1] و خواستیم بر کسانی که در آن سرزمین فرودست شده بودند، منّت نهیم و آنان را پیشوایان [ مردم ] گردانیم و ایشان را وارث [ زمین ] کنیم .»
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، آوای اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله را در جای جای دنیای معاصر طنین افکن ساخت و عصر نوینی را فراروی بشریت گشود و اینک که چهل سال از پیروزی افتخارآفرین انقلاب اسلامی می گذرد، شاهد به بار نشستن شجره طیبه ای هستیم که با خون هزاران شهید آبیاری شده و دستاوردهای ارزنده و نتایج ارزشمندی را عاید مردم ایران، مسلمانان و آزادی خواهان جهان نموده و به عنوان الگویی زنده در منظر جهانیان قرار گرفته است.
اثر پیش رو، نگاهی است به مهم ترین دستاورها و پیشرفت های چهل ساله انقلاب اسلامی ایران که در نوع خود بی نظیر و بایسته توجه و تقدیر است. این کتاب، به معرفی برکات و پیامدهای نیک انقلاب اسلامی ایران در حوزه های مختلفی همچون: دینی، اخلاقی، علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و بهداشتی اختصاص یافته است.

Share