فیلم سینمایی رنجر 1378 (دانلود و پخش آنلاین)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود ‌‌فیلم سینمایی رنجر (1378)546.34 مگابایت
فیلم سینمایی رنجر فیلمی به کارگردانی احمد مرادپور و نویسندگی بهزاد بهزادپور ساختهٔ سال ۱۳۷۸ شمسی است. 

فیلم سینمایی رنجر 1378 (دانلود و پخش آنلاین)

فیلم سینمایی رنجر از سری فیلمهای دفاع مقدس با بازی جمشید هاشم پور و به کارگردانی احمد مرادپور و نویسندگی بهزاد بهزادپور ساختهٔ سال ۱۳۷۸ شمسی است.

پیشنهادی: فیلمهای سینمایی دفاع مقدس (دانلود + پخش آنلاین)

دانلود فیلم سینمایی رنجر (1378)

خلاصه داستان فیلم سینمایی رنجر

مرتضی، رزمنده ایرانی، در پی یک درگیری شدید با نیروهای عراقی در جنگلی واقع در عراق، به اسارت آنها درمی آید. سامی جابر، فرمانده نیروهای عراقی دستور می دهد او را به اردوگاهی متروک و دور از چشم صلیب سرخ منتقل کنند. اردوگاه شرایط بسیار بدی دارد و اسرا در آن به چند گروه تقسیم شده اند. مرتضی قصد فرار از اردوگاه را دارد و این موضوع را با دیگران در میان می گذارد، ولی بیشتر اسرا با نقشه فرار او به دلایل گوناگون مخالفت می کنند. سعید، ارشد اردوگاه به او می گوید فقط در صورتی که فهرست کامل اسرای ایرانی را همراه خود به ایران ببرد می تواند نقشه فرارش را عملی کند. مرتضی می پذیرد ولی پیش از فرار تصمیم می گیرد روزی چند ساعت به تمرین حرکات دشوار رزمی بپردازد. مرتضی برای عملی کردن نقشه اش طوری رفتار می کند که عراقی ها مجبور شوند او را در زندان انفرادی محبوس کنند. سپس در فرصتی مناسب، پس از مجروح کردن نگهبان زندان، در زیر کامیونی که قصد خروج از اردوگاه را دارد پنهان می شود و از اردوگاه فرار می کند. نیروهای عراقی از فرار او مطلع می شوند و تعقیب و گریز بین مرتضی و نیروهای عراقی در جنگل شروع می شود. در چند مورد، مرتضی مجبور به نبرد تن به تن عراقی ها می شود و بسیاری از آنها را می کشد. در همان حال، نیروهای ایرانی از طریق بی سیم درمی یابند که مرتضی در حال آمدن به ایران است و خودشان را برای ورود او آماده می کنند. در مرز ایران و عراق درگیری شدیدی به وجود می آید و در حالی که مرتضی همچنان تحت تعقیب نیروهای عراقی است، هلی کوپتر ایرانی برای نجات مرتضی وارد عمل می شود و او را نجات می دهد.

بازیگران فیلم سینمایی رنجر :

1. جمشید هاشم پور 2. جمشید شاه محمدی 3. فخرالدین صدیق شریف 4. آرش تاج تهرانی 5. اکبرسنگی 6. یوسف مرادیان 7. محمود مقامی 8. فرشاد رمضانی 9. فرامرز روشنایی 10. احمد صافی 11. علی بوریان 12. احمد راد 13. سعید قائمی 14. اکبر غفاری 15. عظیم مشهدی 16. میلاد عبدالحسینی 17. سهیل پیداویسی 18. شهزاد صفوی 19. داوود زم 20. غلامرضا زاده نور 21. سعید آشوری 22. علی بختیاری 23. ذبیح الله ذبیح پور 24. سید محسن خرمدره 25. عباس قاصدی 26. شاپور کلهر 27. فرهاد افرندنیا 28. شهرام اعلایی 29. اصغر امیدوارخرم 30. پرویز گل دوست 31. شهرام زندی 32. فرهاد علی نژاد 33. امیر پریچهر 34. احمد حیدری 35. سید مهدی حیدری 36. آرمین بالی خانی 37. مهدی طاهری 38. محمود اسمانی 39. مرتضی قهرمانی 40. حمید دلفانی 41. ذبیح الله مطهری نژاد 42. فردین خانمحمدی 43. علی ریاحی 44. عباس حسنی 45. محمد بیاتی 46. مهدی پدیدار 47. حسن خوانساری 48. وحید هاشم خانی 49. مظفر حسن زاده 50. علی خاقانی 51. رحمان حقیقی 52. علی حیدری 53. محمد بیانی 54. مظهر حسن نژاد 55. مجید لیاقت

فیلم سینمایی رنجر (1378)

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share