سریال گیله وا [دانلود تمامی قسمت ها]

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل تیزر سریال گیله وا8.42 مگابایت
فایل سریال گیله وا - قسمت 1184.15 مگابایت
فایل سریال گیله وا - قسمت 2176.58 مگابایت
فایل سریال گیله وا - قسمت 3168.87 مگابایت
فایل سریال گیله وا - قسمت 4154.75 مگابایت
فایل سریال گیله وا - قسمت 5161.36 مگابایت
فایل سریال گیله وا - قسمت 6162.43 مگابایت
فایل سریال گیله وا - قسمت 7 (آخر)152.74 مگابایت
هنگام جنگ جهانی اول و وقوع قحطی، محمودخان (از ياران ميرزا کوچک خان) با تعدادی از اقوام و همشهری ها از جنگ با روس برگشتند اما ...

سریال گیله وا [دانلود تمامی قسمت ها]

سریال گیله وا نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه کنندگی امیر بنان می باشد. تاریخ تولید این مجموعه تابستان و پاییز ۱۳۹۶ شمسی می باشد. این سریال در ابتدا قرار بود از شبکه یک یا سه پخش شود اما گفته شد شهریور ماه ۱۳۹۸ شمسی از شبکه افق پخش می شود. و بالاخره این سریال از پنج شنبه، نهم آبان ماه ۹۸ شمسی از شبکه سوم سیما پخش شد.

سریال گیله وا

خلاصه داستان سریال گیله وا

هنگام جنگ جهانی اول و وقوع قحطی، محمودخان (از ياران ميرزا کوچک خان) با تعدادی از اقوام و همشهری ها از جنگ با روس برگشتند اما ...
زندگی اجتماعی مردم در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ است و به نوعی روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و به خصوص مردم خطه گیلان در صد سال قبل خواهد بود.

تاریخ معاصر ایران همواره یکی از مهم ترین سوژه ها برای فیلمسازان این مرز و بوم است و در طی سال های گذشته آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری با محوریت آن ساخته و پرداخته شده اند.

در میان تمامی اتفاقات پرهیاهو و پیچیده ای که در تاریخ معاصر رخ داده است، همیشه برخی از وقایع و شخصیت ها بیشتر در کانون توجهات قرار گرفته و نقش محوری سریال ها و فیلم های بسیاری بوده اند، یونس استادسرایی، معروف به میرزا کوچک خان یکی از همین شخصیت هاست که با پیروزی انقلاب اسلامی به یکی از سوژه های مورد علاقه فیلمسازان برای روایت برگی از تاریخ ایران بدل شد؛ علاقه ای که پس از گذشت بیش از ۴۰ سال هنوز هم در کارگردانان ایرانی، رد و نشانش به جا مانده است.

سریال گیله وا - بازیگران سریال گیله وا - داستان سریال گیله وا

بازیگران سریال گیله وا

حمیدرضا پگاه، ستاره اسکندری، امیرحسین صدیق، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، مهران رجبی، پریا مردانیان، حسین توشه، علی عطایی، ستاره حسینی، حدیث نیکرو، برت جان کورن، استوارت دنیسن، امیر حامد، سینا محمدی‌ فر و ماهک خرسندی

موضوع: عاشقانه ای در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷
آهنگساز: بهزاد عبدی
کشور سازنده: ایران
زبان: فارسی
تعداد فصل ها: ۱
تعداد قسمت ها: ۷

سریال گیله وا [دانلود تمامی قسمت ها]

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share