سریال تلویزیونی امیرکبیر (1364)

دریافت ویدئو
سریال تلویزیونی امیرکبیر در رابطه با دولت امیرکبیر از ابتدای حکومت ناصرالدین شاه و دخالتهای مهد علیا و توطئه های درباریان در عزل وی تا مرگ امیرکبیر می باشد.

سریال تلویزیونی امیرکبیر (1364)

سریال تلویزیونی امیرکبیر به کارگردانی سعید نیک پور و محصول ۱۳۶۴ است. امیرکبیر یکی از سریال های محبوب دهه ۶۰ تلویزیون در ژانر تاریخی است که پرویز زاهدی فیلمنامه آن را نوشته و سعید نیکپور آن را کارگردانی کرد. خود او در این سریال در کنار ایرج راد، محمد مطیع، فخری خوروش، ژاله علو و … به ایفای نقش پرداخت. این مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۶۳ ضبط و پخش آن از اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۴ از شبکه یک شروع شد. این مجموعه اولین بار چهارشنبه شبها بعد از اخبار از شبکه اول پخش می شد. در زمستان ۱۳۹۳ شبکه رادیویی نمایش،این سریال را در قالب فیلم-صدا برای مخاطبان رادیویی بازپخش کرد،ت نظیم این سریال برای رادیو بعهده حامد عزیزی بود و گوینده راوی متن رادیویی امیر منوچهری، این مجموعه در روزهای سالمرگ امیر کبیر هر روز از رادیو نمایش پخش گردید.

شما می توانید فیلم های تاریخی را از اینجا دانلود و تماشا کنید.

دانلود سریال تلویزیونی امیرکبیر (1364) - سریال تلویزیونی امیرکبیر (1364)

خلاصه داستان سریال تلویزیونی امیرکبیر :

داستان سریال تلویزیونی امیرکبیر در رابطه با دولت امیرکبیر در ابتدای حکومت ناصرالدین شاه و دخالت های مهد علیا و توطئه های درباریان در عزل امیر و آنگاه مرگ امیرکبیر می باشد..

بازیگران سریال تلویزیونی امیرکبیر :

سعید نیک پور، فخری خوروش، محمد مطیع، ایرج راد، پرویز پورحسینی، شمسی فضل الهی، رضا فیاضی، ژاله علو، فرزانه کابلی، سروش خلیلی، ژیلا سهرابی…

نام سریال : امیرکبیر
کارگردان : سعید نیک پور
سال تولید: 1364
موضوع : تاریخی

سریال تلویزیونی امیرکبیر (1364)

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share