سریال مردان آنجلس (اصحاب کهف) تمامی قسمتها (1375)

دریافت ویدئو
سریال مردان آنجلس یا اصحاب کهف به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و نویسندگی حجت‌الاسلام محمدسعید بهمن پور در سال 1375 ساخته شده است.

سریال مردان آنجلس (اصحاب کهف) تمامی قسمتها (1375)

سریال مردان آنجلس یا اصحاب کهف از سری فیلمهای تاریخی و مذهبی به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و نویسندگی حجت الاسلام محمدسعید بهمن پور در سال 1375 شمسی ساخته و در چندین نوبت از شبکه های تماشا و آی فیلم بازپخش شده است. این فیلم، داستان تاریخی و قرآنی اصحاب کهف (یاران غار) را روایت می کند .

سریال مردان آنجلس (اصحاب کهف) - سریال اصحاب کهف - فیلم اصحاب کهف - فیلم مردان آنجلس

جهت تماشا و دانلود دیگر فیلم های تاریخی می توانید به اینجا مراجعه نمایید

خلاصه داستان سریال مردان آنجلس (اصحاب کهف) :

داستان اصحاب کهف (مکسلمینا، کسطومس، تملیخا، مرطوس، نیرویس، قالوس، دنیموس، ریطوفس، محسلمینا، به همراه سگ اصحاب کهف به نام قطمیر) را بیان می کند که در سرزمین افسس (ترکیه امروزی) زندگی می کردند. به غیر از یک نفر، همگی جزء درباریان حکومت دقیانوس بودند که از ترس حکومت، ایمان خود را پنهان نگه داشتند و مخفیانه مردم را هدایت می کردند. سرانجام ایمان یاران غار آشکار شد و آنها از ترس جان خویش به غار پناه بردند …

بازیگران سریال مردان آنجلس (اصحاب کهف) :

جعفر دهقان، مهتاب کرامتی، جهانبخش سلطانی، حسین یاری، رضا توکلی، اردلان شجاع کاوه، رضا ایرانمنش، مجید مشیری، محمد جوزانی، بیتا حیدری، میثم غلامحسین، علی درخشی، محسن خدایار، کامران نوروز، اسرافیل علمداری، یوسف مرادیان، جواد حجت، سیدرضا رضوی، محمدقاسم پورستار، یحیی آذرنوش و …

نام سریال : مردان آنجلس
کارگردان : فرج الله سلحشور
سال تولید : 1375
موضوع : تاریخی ، مذهبی
تعداد قسمتها : 20 قسمت

سریال مردان آنجلس (اصحاب کهف) تمامی قسمتها (1375)

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share