فیلم سینمایی به رنگ ارغوان 1383 با کیفیت عالی

دریافت ویدئو
شفق یکی از اعضای گروه سیاسی که اوائل انقلاب از ایران خارج شده، پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد برای دیدن دخترش ارغوان که دانشجوی دانشکده جنگل‌ داری است مخفیانه به ایران بازگردد.

فیلم سینمایی به رنگ ارغوان 1383 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

فیلم سینمایی به رنگ ارغوان سیزدهمین فیلم بلند ابراهیم حاتمی کیا محصول سال ۱۳۸۳ ایران است. این فیلم پس از چهار سال توقیف، در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره را به دست آورد. فیلمی که مراحل ساخت را در سکوت کامل خبری طی کرد. تا جایی که عکسها و خلاصه داستان فیلم تنها دو هفته مانده به آغاز جشنواره بیست و سوم فیلم فجر در اختیار مطبوعات قرار گرفت. در جشنواره بیست و سوم فیلم فجر از نمایش فیلم به دستور وزیر اطلاعات جلوگیری شد، همچنین سیدجمال ساداتیان تهیه کننده فیلم طی نامه ای به محمود احمدی نژاد خواستار رسیدگی به وضعیت اکران عمومی این فیلم شده بود. فیلم بعدا رفع توقیف شد و پس از ۴ سال توقیف برای اهالی رسانه در سالن همایش های برج میلاد در اولین روز جشواره فیلم فجر و اولین سانس برای اهالی رسانه اکران گردید.این فیلم از اسفند ۱۳۸۸ به اکران عمومی درآمده است.

نام فیلم: به رنگ ارغوان

کارگردان: ابراهیم حاتمی کیا

سال تولید: 1383شمسی

موضوع: جاسوسی / رازآلود

خلاصه داستان فیلم به رنگ ارغوان :

شفق یکی از اعضای گروه سیاسی که اوائل انقلاب از ایران خارج شده، پس از سال ها تصمیم می گیرد برای دیدن دخترش ارغوان که دانشجوی دانشکده جنگل داری است مخفیانه به ایران بازگردد. یکی از مأمورین امنیتی به نام هوشنگ به عنوان دانشجو وارد دانشکده می شود و از امکانات مدرن امنیتی استفاده می کند تا با کنترل ارغوان، شفق را به دام اندازد. در این میان بین او و ارغوان رابطه ای عاطفی بوجود می آید…

بازیگران فیلم سینمایی به رنگ ارغوان :

حمید فرخ نژاد ، خزر معصومی ، کوروش تهامی ، رضا بابک ، فرهاد قائمیان ، بهناز توکلی …

فیلم سینمایی به رنگ ارغوان

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share

دیدگاه‌ها

داستانی به نهایت زیبا و فیلمی خیلی ضعیف...ای کاش فیلم زیبایی می ساختند 

البته این پیام رو اشتباهی به این فیلم فرستادم منظورم فیلم توبه علی گندابی بود