فیلم سینمایی بازمانده (آخرین بازمانده) 1373

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم سینمایی بازمانده (آخرین بازمانده)501.38 مگابایت
این فیلم را بر اساس داستانی از غسان کنفانی نویسنده مصری به نام بازگشت به حیفا نوشته است و موضوع آن به سال ۱۹۴۸ و تشکیل رژیم اشغالگر قدس (اسرائیل) و حکومت آن بر شهر حیفا باز می گردد….

فیلم سینمایی بازمانده (آخرین بازمانده) 1373

فیلم سینمایی بازمانده فیلمی تاریخی در مورد نزاع اعراب و اسرائیل در سال ۱۹۴۸ است که در سال ۱۳۷۳ به کارگردانی سیف الله داد ساخته شد. عوامل فنی این فیلم بیشتر ایرانی هستند. سیف الله داد که کارگردانی، نویسندگی فیلمنامه و تدوین فیلم را بر عهده داشته، فیلمبرداری آن را هم علیرضا زرین دست به انجام رسانده، موسیقی آن ساخته مجید انتظامی و چهره پردازی آن هم بر عهده عبدالله اسکندری بوده است. اما برای بازیگران فیلم از بازیگران عرب استفاده شده و تصویربرداری آن هم در شهرهای لاذقیه و دمشق در کشور سوریه انجام شده است.

سیف الله داد فیلمنامه این فیلم را بر اساس داستانی از غسان کنفانی نویسنده مصری به نام بازگشت به حیفا نوشته است و موضوع آن به سال ۱۹۴۸ و تشکیل رژیم اشغالگر قدس (اسرائیل) و حکومت آن بر شهر حیفا باز می گردد….

زبان اصلی این فیلم عربی است و دوبله آن به فارسی توسط گوینده های ایرانی انجام شده است. رفعت هاشم پور (صفیه)، ناصر تهماسب (شمعون)، منوچهر والی زاده (سعید)، مرحومه ژاله کاظمی (لطیفه)، سعید مظفری (مرد یهودی)، مینو غزنوی (همسر مرد یهودی)، احمد رسول زاده (رشید)، ژرژ پطروسی (مرد مسیحی همسایه)، ایران بزرگمهر (همسر مرد مسیحی) دوبلور نقش های اصلی این فیلم هستند.

بازیگران فیلم سینمایی بازمانده :

1. سلما مصری در نقش خاله صفیه 2. جیانا عید در نقش لطیفه 3. جمال سلیمان در نقش دکتر سعید 4. بسام کوسا در نقش مرد یهودی فیلمساز 5. غسان مسعود در نقش شمعون 6. صباح برکات در نقش هانا 7. علاءالدین کوکش در نقش رشید

 

فیلم سینمایی بازمانده (آخرین بازمانده) 1373

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share