فیلم بی بی چلچله (1363)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل دانلود فیلم بی بی چلچله (1363)278.88 مگابایت
فیلم بی بی چلچله فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد ساختهٔ سال ۱۳۶۳ شمسی است.

فیلم بی بی چلچله (1363)

فیلم بی بی چلچله فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد ساختهٔ سال ۱۳۶۳ شمسی است.

خلاصه داستان فیلم بی بی چلچله :

مجید با مادرش در خانه ی ناپدری، که دائم او را می آزارد، زندگی می کند مجید مخفیانه سوار کامیون جوادآقا می شود، اما جوادآقا او را سرزنش می کند و گوشمالی می دهد. مجید به جوادآقا کینه می ورزد و عهد می کند که او را بکشد. برای آماده کردن خود نزد پهلوانی شاگردی می کند و در اوقات فراغت برای درختی درددل می کند. جواد آقا متوجه کمبودهای عاطفی مجید می شود و در اندک مدتی رابطه ای عمیق میان آن دو برقرار می شود. مجید که ناپدری اش او را در کارگاه چوب بری به کار گمارده است از خانه می گریزد و از جواد آقا می خواهد که او را به عنوان پسرخوانده از ناپدری اش بخرد. اما جواد آقا در تصادف کامیونش با قطار کشته می شود و مجید، وقتی که بزرگ می شود درمی یابد که جواد آقا پدرش بوده است.

بازیگران فیلم بی بی چلچله :

۱- داوود رشیدی ۲- علیرضا شجاع نوری ۳- آرش میراحمدی ۴- علی خان ۵- سیامک اطلسی ۶- معصومه تقی پور ۷- عباس مختاری ۸- شعله امانی ۹- حبیب اله الهیاری ۱۰- نادر کریمان

فیلم بی بی چلچله (1363)

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

Share