مستند در میانه آتش / گفتگو با شهید حاج قاسم سلیمانی

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل مستند در میانه آتش - کیفیت خوب346.24 مگابایت
فایل مستند در میانه آتش - کیفیت عالی1.36 گیگابایت
مستند « در میانه آتش » اولین گفتگوی مطبوعاتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه اشاره ها و توصیه های رهبر انقلاب در جریان جنگ ۳۳ روزه با رژیم صهیونیستی است.

مستند در میانه آتش / گفتگو با شهید حاج قاسم سلیمانی

مستند در میانه آتش اولین گفتگوی مطبوعاتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به همراه اشارات و توصیه های رهبر انقلاب در جریان جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی است... (فیلم و صوت)

پیشنهاد ویژه : ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی

همین که روی صندلی نشست، گفت بیست سال است که گفتگوی مطبوعاتی انجام نداده؛ با یک محاسبه ی سرانگشتی می شود از زمانی که فرماندهی سپاه قدس به او واگذار شده است. این بار اما موضوع گفتگو سبب شد تا حاج قاسم به درخواست ما پاسخ مثبت بدهد؛ جنگ ۳۳روزه. صحبت از حاج رضوان که به میان آمد، آرام آرام رنگ صدایش عوض شد. گفت امروز در کشور ما کلمه ی سردار و امیر عرف شده است اما حقیقتاً یک سردار به معنای واقعی، شهید عماد مغنیه بود. اگرچه بیم داشتیم هنوز زمان گفتنِ ناگفتنی ها نرسیده باشد اما روایت مشاهدات عینی فرماندهی که تا پایان جنگ ۳۳ روزه در لبنان بوده است، این گفتگوی دوساعته را بسیار جذاب و خواندنی کرده است.

بخوانید : ناگفته های جنگ 33 روزه به روایت سرلشکر سلیمانی

مستند در میانه آتش / گفتگو با شهید حاج قاسم سلیمانی

جهت دانلود و تماشای فیلم و سریال های بیشتر در موضوعات مختلف و متنوع (از قبیل فیلم سینمایی - سریال تلویزیونی - انیمیشن و کارتون - سخنرانی - تلاوت قرآن و...) می توانید با کلیک روی بنر فوق به سایت فیلم و انیمیشن ضیاءالصالحین مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی: 
Share