مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان

دریافت ویدئو
مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان با حضور چندمیلیونی مردم در زادگاه سردار رشید اسلام وایران سراسر شورِ عشق و وفاداری به شهدای مقاومت بود...

مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان

مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان - مردم دیار کریمان در حماسه ای ماندگار، وفاداری شان را به قهرمان مبارزه با تروریسم اثبات و بر ادامه راه مقاومت و نابودی استکبار جهانی تاکید کردند ... بسیاری از شیفتگان مکتب ایثار و شهادت برای شرکت در این مراسم، از شب قبل خود را به کرمان رسانده بودند.

فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی و همرزم شهیدش، در جمع عزاداران، بر انتقامِ این جنایت از دشمن تاکید کرد.  سردار سلامی گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی نقطه پایان نیست بلکه امروز نقطه آغاز است ... حاج قاسم راهی است که تازه گشوده شده و برای ما فتح قله های بزرگ را نوید می دهد.

فرمانده کل سپاه از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان شخصیتی جدی و عاطفی و مظهر بارز «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» یاد کرد و گفت: آن ها که می خواهند با پرتاب سنگریزه ها خورشید را خاموش کنند، اشتباه می کنند ... مراسم خاکسپاری پیکر های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش به علت تراکم فوق العاده جمعیت عملاً امکان پذیر نیست و به تعویق افتاده است.

در مراسم تشییع پیکر های این شهدای والامقام، به علت تراکم زیاد جمعیت، متأسفانه ۵۶ نفر از هموطنان جان باختند و بیش از ۲۰۰ نفر مصدوم شدند که ۶۷ نفر بستری هستند ...

 

روز سه شنبه 1398.10.17 - مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان

مراسم تشییع و تدفین شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان

پیشنهاد ویژه : ویژه نامه سردار دلها ، شهید حاج قاسم سلیمانی

Share