سریال شب دهم قسمت 8 هشتم (دانلود و پخش آنلاین)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل سریال شب دهم قسمت 8404.44 مگابایت
شب دهم مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی حسن فتحی است که در سال ۱۳۸۰ ساخته و به مناسبت ماه محرم در نوروز سال ۱۳۸۱ از شبکه ۱ صدا و سیما پخش شد.

سریال شب دهم قسمت 8 هشتم (دانلود و پخش آنلاین)

شب دهم مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی حسن فتحی است که در سال ۱۳۸۰ ساخته و به مناسبت ماه محرم در نوروز سال ۱۳۸۱ از شبکه ۱ صدا و سیما پخش شد.

برای دسترسی به سایر قسمتها اینجا کلیک کنید

سریال شب دهم , سریال شب دهم قسمت 8 , سریال شب دهم قسمت هشتم

  • تعداد قسمت ها : 14
  • کارگردان : حسن فتحی
  • تهیه کنندگان : حسن بشکوفه
  • نویسندگان : حسن فتحی
  • ژانر (موضوع) : تاریخی
  • زبان : فارسی
  • سال انتشار : 1380
  • محصول کشور: ایران

خلاصه داستان سریال شب دهم :

جوان شروری به نام حیدر خوش مرام (حسین یاری) عاشق یکی از شاهزاده های قجری (کتایون ریاحی) می شود. حیدر خوش مرام که لوطیهای طهران قدیم هست می خواهد با این شاهزاده ازدواج کند اما شاهزاده نمی پذیرد. اما با اصرارهای حیدر خوش مرام مواجه می شود و وقتی که میبیند این شخص دست بردار نیست،شرط می گذارد که اگر بتوانی ده شب تعزیه در زمان حکومت نظامی رضاخان برگزار کنی با تو ازدواج خواهم کرد. دلیل این شرط شاهزاده بعدها مشخص می شود که به دلیل خاطراتی است که از این مراسم در دوران کودکی خود داشته است، حیدر به اتفاق دوست خوب خود،یاور و بقیه نوچه هایش این مراسم را برگزار می کنند تا اینکه در شب دهم و…

بازیگران سریال شب دهم :

حسین یاری، کتایون ریاحی، رؤیا تیموریان، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، محمود پاک نیت، اکرم محمدی، پرویز فلاحی پور، شهین علیزاده، مظفر مقدم، حسین خانی بیک، ابراهیم آبادی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، رامسین کبریتی، امیر آتشانی، شکرخدا گودرزی، حمید افشار، حسین افشار، محمدرضا قاسمی، علاءالدین قاسمی، آتش تقی پور، منوچهر آذر، ناصر گیتی جاه، محمد ورشوچی، صدیقه کیانفر

معرفی سریال شب دهم :

شب دهم مجموعه ای تلویزیونی به کارگردانی حسن فتحی است که در سال 1380 ساخته و به مناسبت ماه محرم در نوروز سال 1381 از شبکه 1 صدا و سیما پخش شد. موسیقی این مجموعه ساخته فردین خلعتبری و خواننده تیتراژ آن علیرضا قربانی است. شعر تیتراژ را نیز زنده یاد افشین یدالهی سروده بود. این سریال هم اکنون با بالاترین کیفیت ممکن از سایت ضیاءالصالحین قابل دریافت است.

Share