سریال شرم قسمت 6 ششم (دانلود و پخش آنلاین)

دریافت ویدئو
دانلود فایلاندازه
فایل سریال شرم قسمت 6 - کیفیت 480177.67 مگابایت
فایل سریال شرم قسمت 6 - کیفیت 720363.29 مگابایت
خانواده رنجبر متوجه می شوند که صابر در مهمانخانه فوت کرده است...

سریال شرم قسمت 6 ششم (دانلود و پخش آنلاین)

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و نویسندگی سعید فرهادی محصول سال ۱۳۹۹ برای پخش در شبکه سه سیما است. این سریال به مانند ساخته قبلی احمد کاوری، یک ملودرام اجتماعی است که با حضور بازیگران سرشناس دنیای هنر مقابل دوربین رفت و آماده پخش از شبکه سه سیما شد.

ژانر : خانوادگی، اجتماعی، درام

برای دسترسی به سایر قسمتها اینجا کلیک کنید

سریال شرم , سریال شرم قسمت 6 , سریال شرم قسمت ششم

داستان سریال شرم

داستان سریال “شرم”دو شخصیت محوری و اصلی دارد؛ اولین کاراکتر محوری “شرم” را ابوالفضل پورعرب ایفا می کند که در مقطع جدی داستان قرار دارد و نقش دوم و مهمِ “شرم” را فاطمه گودرزی بازی می کند. داستان، مثلت جوانی دارد که الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری بازیگران آنند.

درباره سریال:

سریال تلویزیونی شرم که در ابتدا پای بست نامگذاری شده بود، یک مجموعه ملودرام اجتماعی به کارگردانی احمد کاوری است که امیرمهدی پوروزیری تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت. این سریال تلویزیونی در دو دهه مختلف سال های 88 و 90 و زمان حال روایت شده که بخش زیادی از آن معمایی بوده و کم کم داستان آن بازگشایی می شود. سریال شرم آخرین کار هنری زنده یاد سیروس گرجستانی بود و بعد از درگذشت ناگهانی او سیاوش طهمورث ادامه نقش این بازیگر را در سریال شرم ایفا کرد. چرا که دست اندرکاران سریال نخواستند به سبکِ برخی از کارهای دیگر، این نقش را حذف کنند.

این سریال بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی ساخته شده است. موسیقی تیتراژ پایانی سریال توسط گرشا رضا خوانده شده است. و نیز اردلان شجاع کاوه پس از ۱۰ سال غیبت در تلویزیون در این سریال مقابل دوربین رفت و همبازی بازیگران سرشناس این سریال شد.

بازیگران سریال شرم

ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، سیروس گرجستانی، سیاوش طهمورث، اردلان شجاع کاوه، دنیا نادرخانی و..

دیگر عوامل سریال شرم :

مدیر تصویربرداری: علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری: فرخ فدایی، مجری طرح: وحید معدنی، مدیر برنامه ریزی و مشاور پروژه: حسن لفافیان، تدوین: رضا کردبچه، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام پور، مدیر صداگذاری: مهدی جمشیدیان، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، مدیر تولید: داوود معدنی، عکاس: معین باقری، مشاور رسانه ای: علی مرادخانی.

Share